Gå til innhold
  • Bli medlem

4 k


Dag G - Evje

Anbefalte innlegg

Annonse

Neida, detter er ikke en rapport fra en 4000 meters topp.

Kun en markering av at dette er innlegg nr. 4000 på Fjellforum

Kunne sikkert ha sløyfet 80 % av dem, spesielt dem rett fra levra.

Tar natta i hagen i test nr. 2 av nytt telt. Test nr.1 foregikk i går inne på kjøkkenet. Trening på hurtigoppslåing.

Godsaken på 1,12 / 1,32 kg ser bra ut så langt da, men det skal kjørt seg i løpet av vinteren...

4000 bør bare være starten.

Keep up the good work.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du ikke når 9999+1, for da går verden helt sikkert under!

Jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss for at verden skal gå under, for det gjør den nok ikke så lenge vi mennesker er her.

Vi mennesker derimot er nok kanskje i ferd med å sage av den greina vi sitter på og når vi er borte så blir nok verden et langt bedre og fredeligere sted for de som blir igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jubileum :-)

Hvilket telt er det du har kjøpt i jubileumsgave? Sånn foruten at jeg ser det er et Mountain Hardware telt da... 

Endret av Amelie00
Direkt 2, ser det ut som?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jubileum :-) 

Hvilket telt er det du har kjøpt i jubileumsgave? Sånn foruten at jeg ser det er et Mountain Hardware telt da...

Grattis med jubileum :-) 

Hvilket telt er det du har kjøpt i jubileumsgave? Sånn foruten at jeg ser det er et Mountain Hardware telt da...

Det er et Mountain Hardware Direct2 telt. 2 manns telt men kommer vel til mest å bruke det som helårs solotelt.

1.12 kg uten plugger.

Har nå god sovepose, liggeunderlag og telt med samlet vekt på 2,5 kg. Skal bli herlig å gå på høsturer nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.