steinur Skrevet 6. april 2014 Skrevet 6. april 2014 Benytter sjansen til å nevne en fintur i Bremanger, som fottur kan den begynne ved å ta av fra grusveien opp til Steinfjellet, se kart i ut-link, godt merket. Vetvika, Vetvika. http://ut.no/tur/vetvika-et-naturhardt-paradis
Dag G - Evje Skrevet 6. april 2014 Skrevet 6. april 2014 Vandrefanten skrev: Var oppe på en fjelltopp sist fredag. Noen som vet hvilken topp? Bommet med 12 km. Ikkje so hakkande gale...
Dag G - Evje Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Tessatrollet: Kvar er eg? Du skal opp på en eller annen bre. Jostedalsbreen ? Men hvilken brearm...
+Tessatroll Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Tessatrollet: Kvar er eg? Du skal opp på en eller annen bre. Jostedalsbreen ? Men hvilken brearm... Du må nok lenger sør
Dag G - Evje Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Du må nok lenger sør Da går vi mot Hardangerjøkulen......
+Tessatroll Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Da går vi mot Hardangerjøkulen...... Jeppsi. Finn du ut av brearm og fotografens plassering også?
Dag G - Evje Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Jeppsi. Finn du ut av brearm og fotografens plassering også? Når tid på dagen er dette? (Sommertid eller ikke er ikke så nøye )
+Tessatroll Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Når tid på dagen er dette? (Sommertid eller ikke er ikke så nøye ) Litt tidleg på ettermiddag Så no har du retninga vår
Dag G - Evje Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Her en en bre vi årlig er inne på. Peker og styrer, og finner ut at kartet stemmer mindre og mindre med terrenget. Så hvor er det ?
+Tessatroll Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Eg står på Luranuten og ser mot Skjåkji. Demmevasshytta nedforbi kanten ein stad ja
Dag G - Evje Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Nupsfonn, Dag? EirikW Nupsfonni er det Eirik. Trist skjebne. Var på veg mot Demmevasshytta men var for treg i avtrekkeren... 1
Dag G - Evje Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Naking er i skuddet. Hvilken by er det jeg peker nese til, og moralistene går amok i ? Hva heter denne toppen med den svalande brisen ?
Dag G - Evje Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Snakker vi om det mørke fastland? EirikW Stanley brukte uttrykket The Dark Continent , om Afrika. Men der er det ikke. Heller på sørvestlandet, ja.
eirikw Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Fra Stor Norske: Arne Gaborg brukte uttrykket om sørvestlandet i en artikkel i 1893. Men Stanley var først! Eirik
Dag G - Evje Skrevet 8. april 2014 Skrevet 8. april 2014 Kanskje det er Egersund? Byen er Stavanger og toppen ligger 29,3 km frå Ullandhaugen.
torti Skrevet 8. april 2014 Skrevet 8. april 2014 Naking er i skuddet. Hvilken by er det jeg peker nese til, og moralistene går amok i ? Hva heter denne toppen med den svalande brisen ? Er vel ikke bare nese du peker her, Dag
Dag G - Evje Skrevet 8. april 2014 Skrevet 8. april 2014 Heiahornet 774, innenfor Jørpeland! EirikW Heiahornet er det eirikw. Men ledetrådene var mange !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå