Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor får man tak i borrelås?


Kristian123

Anbefalte innlegg

Annonse

Takker for knallbra og kjappe svar fra alle tre, kan dere gi noen brukererfaringer på hvordan noen av de nevnte borrelåsene er når det gjelder å feste seg på tøy?

F.eks, er selvklebende nesten like bra som den man syr på?

Regner med at borrelåsen skal sitte på i selv kullegrader rundt -40 så er kanskje greiest å sy dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til å feste borrelås til tekstil så er det kun søm som holder.

Det er ganske mye kraft som skal til for å rive borrelåser fra hverandre, og her er det nok limet i de selvklebende som gir seg først.

Forvrig så er borrelåsene fra stoff og stil av god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, siden jeg allerede er så godt i gang med å modifisere annaen så skal jeg også sy på fleece på innsiden og et annet stoff på utsiden.

Noen tips på hva jeg kan velge?

Kanskje noe vind og vannavstøtende, kan vell egentlig også være av bomull eller polyester siden den skal brukes under kalde forhold.

Og ja, rosa fuskepels er allerede tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.