halvorep Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Hvis noen lurer på hvor stort et Hilleberg Nallo 2 er i forrhold til et konserttelt for 3200 personer, kjekt å vite:) Quote
Timmey78 Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Genialt bilde!! Du satser på å være først i billettkøa ja;) hehe. Send bilde til Hilleberg slik de har det som referanse.. Quote
Kjellis Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Dette har jeg gått rundt å grunnet på lenge, godt å endelig finne det ut Quote
arcticboots Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Endelig et passe stort telt! Altså det ved siden av Hillebergteltet. Nok plass til turhelikopteret, 4x4 bilen samt gummibåten, skjærård sjeepen, mine 4 hester, innendørsbassenget, gourmetkjøkkenet, barløsninga, kinohallen m.m og en trailer el to på utsia Stilig fotografi og .. alle teltjunkies "våte" drøm .. ehehehe SIZE DO MATTER! ps: har da et Akto (latter) Quote
halvorep Posted April 26, 2010 Author Posted April 26, 2010 Hehe, lå nok ikke i kø, men fikk ideen til bildet etter litt styrkedrikk her om dagen:) var Raga Rockers konsert med mer der i Helga. Quote
RAS Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Genialt!!! Forventer å se billedet i neste katalogen til Hilleberg ! Quote
Lompa Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Hehe, lå nok ikke i kø, men fikk ideen til bildet etter litt styrkedrikk her om dagen:) var Raga Rockers konsert med mer der i Helga. Var et litt mindre populært band som spilte i det røde teltet? Quote
martin.m Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Var et litt mindre populært band som spilte i det røde teltet? Var i alle fall stinn brakke vil jeg tro! Quote
Recommended Posts