Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker 2 fjellvante sommeransikter


camilla ringvold

Anbefalte innlegg

Hei

Fra 19 til 23 august vil Helly Hansen ta bilder for deler av sin Sommer 09 kolleksjon i den norske fjellheimen - i den forbindelse ser vi nå etter 2 annsikter som ønsker å bidra på bildene.

Om du er Mann ca 25-33 år, ca 180 høy, str.L, godt trent, sko str 43 ELLER Kvinne fra 22-30 år, ca 168 -175 høy, str M, godt trent sko str 38 - og kunne tenke deg å delta på dette - kontakt meg gjerne på [email protected] for mer informasjon eller ring på 95257338.

Ha en flott dag!

Camilla Ringvold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har aldri sett hellyhansen på fjellet tror jeg. Er ikke hellyhansen mer fancy bymote og seiling og sånt?

Du har et poeng. Når man skal lage reklame for noe, bør det helst være et produkt som man står for. Jeg skulle gjerne stille opp på bilder for f. eks. Hillebergtelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg sett for ikke så lenge siden etter et knalltilbud på jobben til min bedre halvdel. Det er typen volt jacket med bukse til med glidlås opp til livet. Vanntett har det i alle fall vært de gangene jeg har vært ute i ruskevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.