Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker forslag for kanotur med familien


RolvS

Anbefalte innlegg

Hei,

For et par år siden padlet vi Sølna. Dette var en stor opplevelse for unga (som nå er 11 og 9.) Til sommeren lurer vi på å gjennta suksessen, men det er begrensa med elver hvor man kan padle nedover i tre fire dager uten å se veldig mye annet enn villmark :)

Det som hadde vært fint å få til, er fire fem dager, ikke for mye bæring, og ok ørretfiske. Helst mellom trondheim/oslo. (Mulig jeg ber om mye her… tre av fire?) Sverige - Jemtland og Härjedalen er forøvrig og helt innafor.)

Håper på litt tips her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3-4 dager nedover elv i villmark, har jeg dessverre ingen forslag til. Sørvika - Feragen og videre nedover elva kan gjøres på den tiden, men er mye flatt vann. Det samme med Jyltingsmarka. 
 

Men jeg hører gjerne med om den turen ned Sølna, for det virket interessant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.