Gå til innhold
Tittei

Oversikt over heller i Finnemarka?

Anbefalte innlegg

Finnes det en oversikt over hellene i Finnemarka? Jeg har Drammensmarka sommer kartet i både 25 og 50000, men der står det inge ting enda jeg leser at de skal være avmerket på 50-kartet. Kjøpte kartet nytt for få uker siden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, Tittei skrev:

Finnes det en oversikt over hellene i Finnemarka? Jeg har Drammensmarka sommer kartet i både 25 og 50000, men der står det inge ting enda jeg leser at de skal være avmerket på 50-kartet. Kjøpte kartet nytt for få uker siden. 

Jeg skal ta bilder av kartet jeg har når jeg kommer hjem - tror de er merket på flere. Det blir sent i kveld, så minn meg på det hvis du ikke hører noe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Tittei skrev:

Finnes det en oversikt over hellene i Finnemarka?

Kjøp Finnemarka kartet. Der har du hele Finnemarka (inkl. Drammensmarka, m.m.) og her er det mye info, både om hellene, grotter, historiske steder, fiskevann (m. info. om bestand, o.l.), merkede stier, m.m. Det er også en aktiv gruppe på FB, som har mye info og de bærer navnet til marka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
42 minutter siden, virrma skrev:

Jeg skal ta bilder av kartet jeg har når jeg kommer hjem - tror de er merket på flere. Det blir sent i kveld, så minn meg på det hvis du ikke hører noe. :)

Takk virrma. Trodde det var bare meg, men da skal jeg få lånt kartet på biblioteket. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler turer til disse, altså. Vi har etterhvert overnattet i samtlige. Kroken var ganske liten og hadde begrenset "tak", så der måtte vi til med tarp for å unngå å bli våte. De øvrige er større og gir bedre skjerming. Datteren min har Grotta som sin favoritt, jeg tror kanskje jeg likte Tjuvtjernshula best. Ulempen med den er at den ligger veldig nærme en mye brukt skiløype, så der er det nok ikke så stas å være på store utfartshelger. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.