Gå til innhold
  • Bli medlem

Er DU nybegynner i fjellet? Eller kjenner du noen?


Fjellhjerte

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er journalist og på utkikk etter noen som er nybegynner i fjellet. Kanskje du har lyst til å dra mer på tur, men ikke har så mye erfaring? Eller drømmer du om du første ordentlige fjelltur? Eller kanskje du kjenner noen som står på terskelen til friluftslivet?

 

Ta i så fall kontakt med meg (send meg en personlig melding). Dette er til en reportasje i et magasin:)

Setter pris på alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du sliter litt her.

 

De fleste medlemmene av forumet er nok ikke nybegynnere i fjellet. Det kan være at noen som leser forumet er nybegynnere eller ikke har så mye erfaring, men da må du legge ut kontaktinformasjon.

 

Mitt råd ville være å ta inn til en turistforenings hytte som ligger nær en større by, og som "nybegynnere" ofte benytter. Det er den første turen som setter størst spor...

Entusiasmen er ofte til å ta og føle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa... Jeg tenker det er flust av nybegynnere her, men det kommer vel kanskje an på hvordan man definerer nybegynner.

Jeg anser meg selv som nybegynner, da jeg ikke engang har holdt på et år, og har stort sett vært velsignet med flott vær. På en ukes tur i kald vind og regnvær ville nok nybegynneren i meg glimre med sin tilstedeværelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,

    I am a newbie to hiking and skiing. I dont know a lot about hiking culture in Norway but i think i do have the patience and persistence for hiking. I have hiked Preikestolen once and felt that was very good. Im also interested if you are thinking about skiing

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.