Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Beklager hvis dette blir litt for intimt for noen, dere får i så fall velge å ikke lese videre. For her kommer et hjertesukk om herreundertøy og støtte.

Halvparten av befolkningen har noe greier som dingler og/eller strutter alt etter humør og temperatur, og det skal pakkes fornuftig inn på tur. I tillegg til den vanlige staffasjen har jeg dunder-lår på grunn av sykling, som gjør at boxere blir enten for smale i beina eller for store alle andre steder. I hverdagen gjør jeg som Per Borten og bruker den gode, gamle trusa. Det er ikke sexy, men det virker. Ingenting dingler av gårde til gnagsår-land, lårene er ikke i kvelertak og strikken i livet holder seg der den skal.

Men så er det sånn at alle turtøyprodusenter har bestemt at menn ikke liker å gå med truse, så alt turundertøy er boxershorts. Da må jeg enten kjøpe XL når jeg egentlig trenger M, eller så må jeg gå med bomull innerst. Begge deler er prøvd, og begge deler er mislykka. Noen ullboxere er slakke nok i låra til at M passer, men de er også slakke overalt ellers. Med det resultatet at etter to timer på tur har jeg halve undertøyet langt på vei innover en utgangsdør, boxerbeina oppunder øra og dingeldangelet på vei sørover der stive turbuksesømmer truer med både gnagsår og halshogging.

Er det noen andre turfolk med utovertiss her som også foretrekker truser, og har klart å finne noen i ull eller ullblanding? Må jeg sy dem selv?

Endret av Bryggekar
  • Bryggekar endret tittelen til Undertøy for menn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.