Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altra - til bred forfot, dere som har brukt eller prøvd flere av deres modeller, hvilke av modellene syns du virket bredest fremme?

Har selv bare prøvd Altra Olympus Hike Mid og Altra Olympus Hike Low Gtx.  Førstnevnte modell funker greit for meg med modifisert snøring, den lave modellen ikke like godt.

Endret av zimwalker
Annonse
Skrevet
bjaalean skrev (1 time siden):

Veldig fornøyd med mine Lone Peak 8 Wide , som navnet sier så er de ekstra brede i tåboksen 😊

Takker! Setter de på lista over mulig når jeg skal handle igjen.

@sneakyowl var ikke like fornøyd med Lone Peak ifht Olympus, men det er slik jeg forstår det ikke WIDE modellen av Lone Peak han har.

Skrevet
zimwalker skrev (1 time siden):

Takker! Setter de på lista over mulig når jeg skal handle igjen.

@sneakyowl var ikke like fornøyd med Lone Peak ifht Olympus, men det er slik jeg forstår det ikke WIDE modellen av Lone Peak han har.

Stemmer - Jeg hadde normalutgaven av begge. Etter et lite snitt i toppen satt Lone Peak like godt som Olympus for meg.

Dog er jeg 50/50 over hvilke jeg likte best overall.

Olympus er "mer" sko, har bedre demping og bedre grep. Olympus 4 og 5 slites veldig fort ut i oversiden/sidene. Dette skal visst være utbedret noe i 6-er utgaven.

Lone Peak er veldig lett, basic og gjør akkurat det den skal. Tørker veldig kjapt. Jeg slet også litt med slitasje i sidene på mine Lone Peak 8, men ikke like kritisk som på Olympus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.