Gå til innhold
  • Bli medlem

Amok dobbel


ost

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg kan umulig være den eneste som ser på den hengekøyen og tenker koffert... Tauene i midten er litt i veien for sengeakrobatikk men, må da gå an å få det til å fungere? Det vil i såfall bli ekstra akrobatisk, og sannsynligvis hysterisk morsomt. 

Det vil vel også være noen utfordringer med tanke på sovekomforten, feks hvis en person må stå opp om natten fordi den andre må på do. Det er vel umulig å komme seg inn og ut av den uten at man vekker den andre personen?

Samt at man selvfølgelig må ha sterkere og tykkere trær tilgjengelig for å henge opp en tomannskøye enn en enmanns, så i mange tilfeller vil det nok være enklere å henge opp to separate enn en felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kristian V. said:

Det artige var jo at mange trodde dette var en (noe forsinket) aprilspøk fra Amok :D

Litt usikker om jeg har trua på denne, den ser jo litt upraktisk ut, spesielt som det nevnes over, når en skal opp om natten osv..

Jeg tenkte først at det måtte være kødd. Fruen sa rett ut "Eg søv ikkje med deg i en sånn ein, du kaster deg jo rundt" 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liggende på hyllen er, jeg oppfordrer alle til å prøveligge en før dere gjør dere opp en mening. For dette er bra greier. Ja, det er kanskje ikke det beste å sove i om du er en urolig sideligger, men å ha med småen på tur, eller bare bruke den som sofa med fin utsikt for å prate skit eller tå en øl! Helt fantastisk 🤩

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, tshansen said:

Jeg har en liggende på hyllen er, jeg oppfordrer alle til å prøveligge en før dere gjør dere opp en mening. For dette er bra greier. Ja, det er kanskje ikke det beste å sove i om du er en urolig sideligger, men å ha med småen på tur, eller bare bruke den som sofa med fin utsikt for å prate skit eller tå en øl! Helt fantastisk 🤩

Tursofa er jeg enig i, men jeg hadde aldri kjøpt den doble. Da hadde jeg heller kjøpt to enkle.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tshansen skrev (På 10.4.2024 den 21.41):

Jeg har en liggende på hyllen er, jeg oppfordrer alle til å prøveligge en før dere gjør dere opp en mening.

Jeg oppfattet den nesten som en aprilspøk. Ser veldig kos ut, sosial etc. Men stor vektforskjell, pluss faktisk sove syns jeg høres litt rart ut. 
Så det å faktisk sove i den må vel testes ut.  1 voksen og et barn/hund i bananhengekøy er jo ei heller digg😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.