Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva bruker dere til brensel i vintermånedene? Bensin, 4-takts, renset bensin, gass, osv.


squidman

Anbefalte innlegg

squidman skrev (6 minutter siden):

Ja du velger selv og ha med reinsdyrskinn på pulken, som veier jeg vet ikke hvor mange kg! Men kult bilde! Nei bare bra ha med barna ut på tur og i telt om vinteren! God tur!

 

Når man skal ligge mange timer på isen på jakt etter storrøya i ei uke i Indre Troms, setter mange pris på et reinskinn 😁.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skeptisk sammenlignet med en oppblåsbar Exped vinteruunderlag, men hva vet jeg! Ser unektelig comfy ut da! Æsj kuttet meg akkurat nå, blod overalt i leiligheten, må vaske. Vet ikke engang hvordan det skjedde. Håper du har skikkelig 1st aid kit med deg da, selv små kutt kan blø kraftig. Særlig de fra hode (sjeldent alvorlig, men blør kraftig og ser stygt ut!). Kule bilder da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.