Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken Mini El Pumpe anbefaler dere til packraft


Ellefjell

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har også en variant fra Flextail Gear, kjøpt direkte fra Kina. Ser lik ut som den Lars Monsen selger. Ikke den samme som linket over, men ligner. Kan også brukes som powerbank. Topper opp med blåse inn det siste med munn. Veldig lett, noen gram lettere enn pumpesekken som fulgte med. Den kan også brukes til å suge ut luft, men det har jeg ikke hatt behov for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars p skrev (På 24.9.2023 den 7.01):

https://www.multicom.no/flextailgear-tiny-pump-2x-luftpumpe/cat-p/c/p1500026320?gclid=CjwKCAjwmbqoBhAgEiwACIjzELYQJFNqQ5Ub5swd_DtiHm7govfebPgC9y6GdIegz-t26uzhK5buHBoC9dEQAvD_BwE

 

Min har hvertfall virket noen år . Får ikke min superlette packraft hard nok . Men kajakk med tykkere gummi blir hard nok.   Overraskende bra batteri 

Er en slik lignende som jeg kjøpte på tekshop.no, som sluttet å virke etter noen mnd. Veldig lett og grei med lys i tre forskjellige styrke, men var egentlig pumpa jeg var ute etter. Nå er det bare lys som funker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.