Gå til innhold
  • Bli medlem

Camping sovepose


toneta

Anbefalte innlegg

Ønsker ny sovepose til 3 sesongsbruk.  Blir brukt til speiderturer i nærområdet og camping i norge/Europa i sommerhalvåret. Har vintetpose i tillegg. Ønsker dunpose. Har brukt mannen sin warmpeace 300, lurer på om den blir pittelitt kald for meg.

Har sett på warmpeace 600, men ser volumet er ganske mye større en på 300

Hat også sett på marmot never winter den er på tilbud nå til 1599.

Noen innspill? Har nå en gammel ajungilak sommersovepose som er25+ år og moden for utskifting.

Sover på en downmat 9 Long wide.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes denne ser skikkelig deilig ut. Vekta er ca samme som warmpeace viking 600, så mulig denne også er litt på den volumiøse siden av hva du foretrekker? For min del synes jeg sovepose rundt 1000g-1100g pakket lite og har ikke behov for noe mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toneta skrev (På 15.6.2022 den 17.38):

 

Har sett på warmpeace 600, men ser volumet er ganske mye større en på 300

 

 

Warmpeace 600 inneholder dobbelt så mye dun som 300, så det er ikke så rart. Hva med Rab Neutrino 400 som en mellomting? Jeg har den og synes den er fin på sommeren. Til høst/vår bruker jeg Rago Winter Down. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på Rab Neutrino 400. Vinterposen min er så stor at jeg heller velger Neutrino 400 på høst og vårturer, og bruker ullklær og dunjakke i posen (+ alle andre triks) når det er kalde netter. Funker fint og er fornøyd med posen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.