Kristian Osvik 0 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Lurer på å ta en uke i Femundsmarka i oktober. Har et mål om å gå til Rogsvola, så lurer på hvordan strekningen Nedre Muggsjø - Revsjø er. Har vært begge plassene tidligere, men ikkje gått mellom de. Ok terreng å gå? Tidsbruk? Avstikkere som er verdt å få med seg etc? Til slutt; er det noe jeg innbiller meg, eller er det generelt bedre teltplasser (med tanke på steiner under lyngen) rundt Mugga enn lenger sør i Femundsmarka? 🤔 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+borgern 1 167 Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 (endret) Har ikke gått strekket der selv. Ville prøvd fisket i Volsjøane på veien. Er vel også midt inntrykk at det er litt mer myr og mer sand i grunnen enn lenger syd en del steder. Mener bl.a BjarneHS har gått der, mener jeg leste det på bloggen. Endret 13. september 2020 av borgern Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.