IGNORED
Rab Mythic 200 vs SeaToSummit spark 3 (eller andre tilsvarende)
-
Lignende innhold
-
Av Lisecat
Hei!
Trenger ny sovepose 3-sesongs og vurderer disse to fra Rab.
Tror 700 blir for kaldt på vinter. Den rococco er jo en ren vinterpose, men hvordan vil det være å bruke den hele året?
(Logg inn for å se skjult innhold)
Er det noen her som har erfaring med disse eller Rab soveposer?
Hva tenker dere om å sove ute med disse nå i 5-7 minus?
Hva mener man med perfekt som første dunpose? Betyr det at det er en allrounder?
Mummy shape? Fordeler/ulemper?
På forhånd tusen takk 🙏🏻☺️
Mvh Lise
-
Av fjelltrolla
Hei!
Jeg har blitt "influenced" av forumet her og vurderer å gå til innkjøp av en Cumulus sovepose.
Jeg er 168cm og normalt bygd. Jeg lurer på om jeg bør velge str S (155-173cm) eller M (170-188cm). Jeg er redd S er for kort, men M er for lang.
Kan noen hjelpe meg?
-
Av begd
Hei der!
Er på jakt etter et lett solotelt og har nylig fått opp øynene for Bergans superlight tunnel 1 pers. Er teltet langt nok til meg med mine 190 cm? Vet at sittehøyden på 85 cm er begrenset, men har kun planer om å sove i teltet og vektlegger vindstabilitet over komfort.
Øvrige erfaringer mottas med takk (gjelder selvfølgelig også andre forslag) 😃
-
Av Brod
Hej alle...
Overvejer at anskaffe Yeti Fusion Dry 500. Er i tvivl om kvaliteten af deres imprægnering og slidstyrke.
Finder ingen data om vandsøjle eller stofkvalitet nogetsteds...
Dunkvalitet og konstruktion synes at være ganske bra.
Har i nogen erfaringer med fusion poserne?
/Lars
-
Av linemor
Hei, jeg er på leting etter en varm, lett fiberpose som tåler litt fukt.
Skal på tur i nord Norge i 3 mnd, juli, august og september, og skal være ute på hele turen. Trenger noe som kan tåle litt fukt, da jeg regner med at det ikke blir sol og varmt hver dag i løpet av så lang tid... 😅 Da er vel ikke dunpose et alternativ?
Den bør også ha så lite vekt og pakkevolum som er mulig i forhold til varme og komfort. Jeg håper på under 1,5 kg... Kan noen hjelpe meg, går meg litt vill i utstyrsjungelen😮
-
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.