Bjørnemamma1969 1 Skrevet September 12 Hei. Jeg har fått hull i mitt liggeunderlag. Forsøkte først å reparere det med repkiten som fulgte med, men det var ubrukelig. Jeg har brukt en annen lim, og det ser ut til å holde en halv natt, før det er flatt, så ikke godt nok nei. Noen som vet hvor jeg kan sende det for å få det gjort skikkelig? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Kjell Iver 7 055 Skrevet September 12 10 minutter siden, Bjørnemamma1969 skrev: Noen som vet hvor jeg kan sende det for å få det gjort skikkelig? Hei - jeg ville først forsøkt med Aquasure. Det koster ikke all verden, og de reperasjonene vi har hatt har holdt veldig godt. Når du har fikset hullet så test med vann. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Bjørnemamma1969 1 Skrevet September 12 Takk. Ja, får forsøke det da. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Marius Engelsen 857 Skrevet September 12 Hvordan er hullet? Er det ett nålehull? Jeg har reparert flere hull med limen i repkittet. Tøm underlaget for luft, legg på en dråpe. Når denne har tørket etter 10 minutter legger du en ny større dråpe på. Det er en permanent reprasjon Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
tusjmann 156 Skrevet September 12 Aquasure er prima på småhull! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Tom42 3 289 Skrevet September 12 (endret) 45 minutter siden, Bjørnemamma1969 skrev: Hei. Jeg har fått hull i mitt liggeunderlag. Forsøkte først å reparere det med repkiten som fulgte med, men det var ubrukelig. Jeg har brukt en annen lim, og det ser ut til å holde en halv natt, før det er flatt, så ikke godt nok nei. Noen som vet hvor jeg kan sende det for å få det gjort skikkelig? Jeg fikk problemer med sideveggene, eller hva det heter. Tok kontakt med selger og de ba meg å ta bilde av nummerene som står ved "påfyllingshullene". Jeg sendte inn bildene - og fikk ny i posten. Endret September 12 av Tom42 Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Bjørnemamma1969 1 Skrevet September 12 Hei, og takk for svar. Hullet er et brennhull på størrelse med en 10 øring midt i mellom to pølser. La på et godt lag med Loctite Powerglue og la på reservelappen fra kittet. Dette må nok fjernes før jeg gjør et siste forsøk. shopping.webp Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Marius Engelsen 857 Skrevet September 12 (endret) 58 minutter siden, Bjørnemamma1969 skrev: Hei, og takk for svar. Hullet er et brennhull på størrelse med en 10 øring midt i mellom to pølser. La på et godt lag med Loctite Powerglue og la på reservelappen fra kittet. Dette må nok fjernes før jeg gjør et siste forsøk. shopping.webp 3 kB · 2 downloads Får ikke åpnet bildet, men det høres ut som ett vanskelig sted å lappe ja. Endret September 12 av Marius Engelsen Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider