Jump to content

2 telt i stua - Trolltind vs Mil 1 LT begge Helsport

Memento mori

Recommended Posts

Annonse

Jeg mottok mitt Hilleberg Niak i posten i dag og slo opp på gulvet. Synd jeg ikke tok bilde. Har Soulo og Helsport Fjellheimen X-trem 3 Camp fra før. Ringstind Light 2 har vært innom. Niak virker forbausende romslig sammenlignet med både Ringstind 2 og Soulo. Mil 1 ligner mer på @Terka sin oransje bivuak. Det ser dog spennende ut med stor åpning. Fungerer sikkert flott i skogen i kombinasjon med en tarp, men ikke akkurat noe å dra med på høyfjellet.

3 timer siden, Memento mori skrev:

Det er vel Obligatorisk med å legge ut bilde av telt i stua, og værtfall når du har 2 samtidig.

Det var da pokker hvor rent og ryddig det var i den stua da! Legger lista svært høyt her skjønner jeg... Nåvel, jeg har ikke kamera, så det er nå unnskyldningen min uansett da ;)

1 minutt siden, zimwalker skrev:

Nåvel, jeg har ikke kamera, så det er nå unnskyldningen min uansett da ;)

Alt er tatt med mobil. Og litt artig at jeg står på samme plass og tar de. 

17 minutter siden, foroll skrev:

Fungerer sikkert flott i skogen i kombinasjon med en tarp, men ikke akkurat noe å dra med på høyfjellet

Mil 1 har to fortelt, du kan velge om du vil ha ingen, ett eller to. Det har så lav profil og med to fortelt tåler det mye vind i følge ryktene. 

26 minutter siden, Terka skrev:

Hvor går grensa mellom bivuak 

Her er vel svaret enkelt - Ved Nød, ellers er det telt som gjelder🙈

• Like 1