Gå til innhold
  • Bli medlem

XXL - erfaringer med salget


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg åpner en tråd om dette emnet siden det kanskje kan være behov for å avklare ting nå som de kjører denne kampanjen med venners venner salg.

Jeg hadde en haug med Real turmat (som tidligere hadde vært på salg) i handlekurven som var registrert på min bruker når jeg logget inn. Disse lå der enda, men med 25% påplusset i rabatt. Dette kan være verdt å ta med seg til en annen gang...

Når jeg sjekker handelen jeg gjorde er den registrert med feil dato..

image.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står rett dato for min ordre i dag, både i mail og ordrehistorikken på weben deres.  Er det de varene du bestilte i dag som står oppført på den ordren...eller....he he, har du kone/sambo/barn som har tilgang til xxl kontoen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anders Eriksen skrev:

Jeg skjønner ikke helt. Er logget inn og har lagt et Helsport superlight 4 camp inn i handlevognen. Men får ingen rabatt. Er jo medlem og mottar nyhetsbrev, så skulle tro det funket..

Ser OK ut her

image.png

3 minutter siden, zimwalker skrev:

Står rett dato for min ordre i dag, både i mail og ordrehistorikken på weben deres.  Er det de varene du bestilte i dag som står oppført på den ordren...eller....he he, har du kone/sambo/barn som har tilgang til kontoen xxl kontoen din?

Alt ser normalt ut ellers.. innholdet og rabatt er OK. Bare dato som er feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du akseptert cookies fra dem? Jeg opplevde tidligere i dag at jeg var logget inn, samtidig som jeg hadde en fane i browseren  åpen med en av varene jeg skulle handle. I den var jeg ikke logget inn og så ikke spørsmålet om cookies på skjermen. Bala litt frem og tilbake før jeg fikk det til, at rabatten på alle varene kom med. Virket også som det var litt treghet i systemet deres, eller nettet, slik at når jeg navigerte til en ny side/vare hos dem stod det "logg inn" opp i hjørnet en 10-15 sekunder før den oppdaterte seg. Så om du har erfart det samme og klikket kjøp før siden var oppdatert med at du var innlogget kan det mulig forklare....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kjell Iver skrev:

image.pngAlt ser normalt ut ellers.. innholdet og rabatt er OK. Bare dato som er feil...

Pussig. Mulig det var datoen du var inne å la Real posene i handlekurven... Men men, rabatt fikk du jo uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, zimwalker skrev:

Har du akseptert cookies fra dem? Jeg opplevde tidligere i dag at jeg var logget inn, samtidig som jeg hadde en fane i browseren  åpen med en av varene jeg skulle handle. I den var jeg ikke logget inn og så ikke spørsmålet om cookies på skjermen. Bala litt frem og tilbake før jeg fikk det til, at rabatten på alle varene kom med. Virket også som det var litt treghet i systemet deres, eller nettet, slik at når jeg navigerte til en ny side/vare hos dem stod det "logg inn" opp i hjørnet en 10-15 sekunder før den oppdaterte seg. Så om du har erfart det samme og klikket kjøp før siden var oppdatert med at du var innlogget kan det mulig forklare....

 

9 timer siden, Kjell Iver skrev:

Ser OK ut her

image.png

Alt ser normalt ut ellers.. innholdet og rabatt er OK. Bare dato som er feil...

Fungerer fortsatt ikke... Kommer ingen rabatt når jeg er logget inn... Fasiken assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som får betalingsfeil ved kjøp? Har XXL betalingsproblemer ved stor pågang?
Vennerabatten min er registrert, jeg er innlogget og jeg gjennomfører betaling med bankID på mobil, men får gang på gang beskjed om at noe har gått feil, og at jeg må velge leveringsmetode.
Den har jeg prøvd å variere, med samme resultat. Varene ligger fremdeles i handlekurven min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shun skrev:

Flere som får betalingsfeil ved kjøp? Har XXL betalingsproblemer ved stor pågang?
Vennerabatten min er registrert, jeg er innlogget og jeg gjennomfører betaling med bankID på mobil, men får gang på gang beskjed om at noe har gått feil, og at jeg må velge leveringsmetode.
Den har jeg prøvd å variere, med samme resultat. Varene ligger fremdeles i handlekurven min.

Anbefaler å lukke nettleser og åpne den igjen og logge inn. Det er viktig å skrive postnummer i feltet for porto ellers låser den seg. Det samme skjedde med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.