Gå til innhold
  • Bli medlem

Et juleeventyr med pulk i Langsua fjellene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig rapport, vintervær gir litt utfordringer. Men savner bilde av den knekte staven med utført nødrep. Er nok en grunn til at endel tar med en ekstra stav på slike turer.

Hvor strøm hadde du igjen på powerbank etter endt tur?

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingene! @whistler, jo det er hyggelig og være med i expeed delamineringsklubben :) 

@Memento mori, helt klart gir vintervær alltid litt forskjellige utfordringer. Legger ved et bilde av den reparerte staven :) 
Siden det ble mye unødvendig bruk av mobilen på turen så brukte jeg opp to powerbanker på 12000mAh, da hadde jeg 50% igjen på siste dagen.

IMG-1558.thumb.JPG.15f58ef9dca49723b6eb42d3f8a58c74.JPG

• Liker 2
  • Takk 1
Skrevet

Glimrende vinterrapport fra deg, fin lesning til kaffekopp nummer to her på 12 timer skiftet før vi starter på et nytt år :) Ser frem til flere gode rapporter fra deg i 2018 :) 

• Liker 1
Skrevet

Fin lesnad, magiske vinterbileter! 

For meg vart fjellet ein fin måte å skape gode tradisjonar for meg sjølv dei gongane eg ikkje har kids jul eller nyttår (me byttar 4 juledag og har anna kvart år første del og andre del). Eg har faktisk feira andre del i Huldreheimen ein gong. Me masse laussnø 😆 og det er jo de to rådet er kjent for. Å vere snørikt tidleg. 

Det er litt rart i byrjinga å feire utan kids, men til slutt trur eg det er bra både for ein sjølv og dei, at ein har det fint også når dei er med den andre forelderen :)

Framleis god jul til deg! 

Skrevet
On 12/31/2017 at 11:05 AM, Martin HJ said:

Glimrende vinterrapport fra deg, fin lesning til kaffekopp nummer to her på 12 timer skiftet før vi starter på et nytt år :) Ser frem til flere gode rapporter fra deg i 2018 :) 

Tusen takk Martin og godt nyttår til deg :) Vi satser på fler tur rapporter i dette nye året!

22 hours ago, Tessatroll said:

Fin lesnad, magiske vinterbileter! 

For meg vart fjellet ein fin måte å skape gode tradisjonar for meg sjølv dei gongane eg ikkje har kids jul eller nyttår (me byttar 4 juledag og har anna kvart år første del og andre del). Eg har faktisk feira andre del i Huldreheimen ein gong. Me masse laussnø 😆 og det er jo de to rådet er kjent for. Å vere snørikt tidleg. 

Det er litt rart i byrjinga å feire utan kids, men til slutt trur eg det er bra både for ein sjølv og dei, at ein har det fint også når dei er med den andre forelderen :)

Framleis god jul til deg! 

Takk så mye @Tessatroll, godt å høre det er flere i samme båten. Ja, tidlig snørikt er tydelig ganske riktig ;) 
Ja det er litt rart og feire jul uten kids men er enig med deg at det helt sikkert ikke er noe problem hverken for barna eller meg :) Takk for julehilsen og godt nyttår til deg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på hytte noen mil fra deg, og kjente vinden røske i veggene. Godt du slapp teltet..

For nysgjerrighets skyld: Er det Exped-underlaget en light-variant, eller er det ordinær downmat/syntmat?

Skrevet

En herlig turrapport @Tor-Erik-L-77! Mange flotte bilder i et vakkert turområde! Ser ut som et område jeg helt klart bør sjekke nærmere ut:) Er også med i Exped delamineringsklubben;) Godt det ikke skjedde første eller andre dagen! 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Lompa said:

Jeg var på hytte noen mil fra deg, og kjente vinden røske i veggene. Godt du slapp teltet..

For nysgjerrighets skyld: Er det Exped-underlaget en light-variant, eller er det ordinær downmat/syntmat?

Ja det var jo sånn sett veldig problemfritt med å være i bua, hadde jeg hatt telt hadde det nok blitt en urolig natt og dag :)
Expeed underlaget var en Downmat vinterutgave ja.

14 minutes ago, Isak Knutsen said:

En herlig turrapport @Tor-Erik-L-77! Mange flotte bilder i et vakkert turområde! Ser ut som et område jeg helt klart bør sjekke nærmere ut:) Er også med i Exped delamineringsklubben;) Godt det ikke skjedde første eller andre dagen! 

Takk @Isak Knutsen! Kjekk klubb å være med i :) Nei det var egentelig ikke noe probem siden buene hadde senger å jeg ikke brukte teltet som jeg hadde med så brukte jeg uansett ikke underlaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.