Gå til innhold
  • Bli medlem

Hennesy Hammock Expedition for en på 182 cm.


Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å kjøpe hengekøye. Har bestemt meg for å kjøpe en https://www.fjellsport.no/hennessy-hammock-expedition-asym-zip.html?___store=fjellsport_no_nb&nosto=frontpage-nosto-plassert-opp Ser maks personlengde er 180. Er selv 182 cm og er dermed akkurat litt for lang. Noen som har en menig om dette burde gå greit?

Eller burde jeg gå for en https://www.fjellsport.no/hennessy-hammock-explorer-deluxe-asym-classic.html?___store=fjellsport_no_nb&nosto=nosto-page-product1 som passer for folk helt opp til 210 cm? Ser for meg at den nesten kan bli for stor.

Noen innspill/meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke førstehåndskunnskap om akkurat denne køya, men min erfaring er at det er bedre med litt for stor enn for liten. Jeg kjøpte en Ticket To The Moon King Size i fjor og syntes det er ypperlig at den er så stor. Får faktisk plass til både meg og en av barna :-)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 180 og har Expedition-køya. Som føles litt snau og blir podens om ikke lenge slik at en lengre kan kjøpes inn;)  Med en litt lengre køye så vil du kunne sove flatere og mer på skrå noe som er en fordel. Altså mindre bananformet. Hennessy er flotte køyer og hengekøye kan fort bli noe man foretrekker framfor å sove på bakken... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.5.2016 at 12.02, whistler skrev:

Har ikke førstehåndskunnskap om akkurat denne køya, men min erfaring er at det er bedre med litt for stor enn for liten. Jeg kjøpte en Ticket To The Moon King Size i fjor og syntes det er ypperlig at den er så stor. Får faktisk plass til både meg og en av barna :-)

 

 

17 timer siden, RoyN skrev:

Jeg er 180 og har Expedition-køya. Som føles litt snau og blir podens om ikke lenge slik at en lengre kan kjøpes inn;)  Med en litt lengre køye så vil du kunne sove flatere og mer på skrå noe som er en fordel. Altså mindre bananformet. Hennessy er flotte køyer og hengekøye kan fort bli noe man foretrekker framfor å sove på bakken... 

Da går jeg nok for deluxe utgaven. Takk for innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.