Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skrevet
Her har du ikke vært på sykkeltur, Lyngve. Men noen hint burde ikke være nødvendige :!:

Ulvetanna. Dronning Mauds land.

Skrevet

Denne er nok bare kvartparten av Ulvetanna i størrelse - men et landemerke like fullt. Henger på et bilde av Ulvetanna til sammenlikning.

post-1377-133474414726_thumb.jpg

Skrevet

Betyr det at du var der i sommer? Jeg var nede i november, men dette bildet er tatt på veg hjem fra jobben et år tidligere. Selve Fenriskjeften har jeg dessverre ikke vært inne i :!:

Og dermed er vel både arbeidsgiveren og oppgaven min ringet inn ganske tydelig...

Skrevet
Betyr det at du var der i sommer?

Nei, men jeg kjenner en som antakeligvis var der sammen med deg :!:. Og jeg fikk bilder fra den turen, bl.a. fra fenriskjeften (fra fly) og masse andre flotte fjell. Vet bar ikke navnet på noen av dem bortsett fra nettopp Ulvetanna og Fenriskjeften :D.

Skrevet
Mt. Aasgard. Baffin island

Har de norrøne navn på fjellene i Kanada??? Bortsett fra at det passer selvfølgelig veldig godt :!:.

• 2 uker senere...
Skrevet
Lite aktivitet her i det siste, får prøve en som ikke burde være så vanskelig. Hva heter disse, og hvor er de hen?

Johannes

Det ligner noe fra Grand Cañon du Verdon i Syd-Frankrike.

Eller den amerikanske Grand Cañon?

Skrevet

Three Sisters Blue Mountains, ikke langt fra Sydney, Australia.

Vi var der i 2003...

Petter

Skrevet
Three Sisters Blue Mountains, ikke langt fra Sydney, Australia.

Helt riktig, Three Sisters i Blue Mountains.

Forsåvidt nok et eksempel på tilretteleggingen i australsk natur, da jeg tok dette bildet sto jeg på en enorm betongplattform med kiosk og det hele. Legg også merke til gangveien som såvidt er synlig på bildet..

Johannes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.