Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjell-quiz


El Gringo

Anbefalte innlegg

Annonse
Bilde knipsa med telefon i dag.

Men hvor er vi og hva ser vi ??

Vet jo at du farter over det ganske land med tanke på turvirksomhet. Så jeg foreslår Anddalshatten nord for Brønnøysund. Kan det stemme ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo at du farter over det ganske land med tanke på turvirksomhet. Så jeg foreslår Anddalshatten nord for Brønnøysund. Kan det stemme ??

Bra TL.

Tenkte svaret skulle bli Innerhatten-968, men Anddalshatten-919 skulle vel vere like rett.

http://fjelltopper.no/map/65.55705066752/12.433063878156/13/fjelltopper.html

Her får "kjiver" være overdommer... :!:

Bildet er tatt fra broa mellom flyplassen og Brønnøysund sentrum.

Bildet av Torghatten er tatt i 180 graders motsatt retning fra samme sted

post-728-13347473335_thumb.jpg

post-728-133474733358_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Andalshatten ja. TL er godt kjent der også :!:

Dessverre feilmerket med Innerhatten i enkelte kart. På folkemunne aldri hatt annet navn - så langt jeg vet. Ligger i Lomsdal Visten NP forøvrig - og rødmerkingen opp dit fra Okneset som ble foretatt i vår - er noe i vinden... Det forsvinner vel om noen år. Totalt unødvendig for det er ikke mulig å gå feil. Staselig fjell som er noe utilgjengelig.

Bildet ditt er tatt i fra valen ved Svarthopen. Populær badeplass ved flyplassen. Jeg er ikke hjemme nå Dag, men regner med du tar kontakt om du treng skyss eller turselskap! Lysingen trenger du vel - og Heilhornet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjiver skrev:

Bildet ditt er tatt i fra valen ved Svarthopen. Populær badeplass ved flyplassen. Jeg er ikke hjemme nå Dag, men regner med du tar kontakt om du treng skyss eller turselskap! Lysingen trenger du vel - og Heilhornet..?

Artig det. Hadde tenkt meg først og fremst over de syv søstre. Kunne vært kjekt med både tur og logistikkhjelp fra Brønnøysund når det går mot lysere tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


Annonse


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.