Gå til innhold
  • Bli medlem

Store Smørstabbtind - Loftet (delvis OT)


kjesso

Anbefalte innlegg

Eg vakna i sjutida. Termometeret på klokka viste tre usle plussgrader, og i halvsøvne tenkte eg at det var trist med slikt ver. Litt etter slo det meg at viss det er så kaldt, må det jo vera skyfri himmel. Eg opna teltglidelåsen, kika ut, og såg knapt ei sky. Ut av teltet, og heile Leirdalen smilte til meg.

Eg køyrde til Krossbu, der eg parkerte og la vegen mot St.Smørstabbtind. Toppen var gøymd bak ein skydott, men skya gjekk ikkje heilt rundt - skuggen av toppen viste seg i profil mot skya. Ruta var grei, og turen gjekk utan problem, bortsett frå at såpass tidleg på morgonen låg det framleis eit tynt islag her og der i det brattaste partiet, der sola ikkje hadde fått tak enno. Thommessen, den luringen, skriv at det kan vera luftig i det brattaste partiet, dersom ein kjem langt ut mot Storbreen, men det var absolutt ikkje noko problem å halda seg lengre inne på ryggen. Utsikta frå toppen var strålande, i alle retningar. Eg sat der ei stund, og returnerte same veg som eg kom opp.

Nede i skaret møtte eg ein 5-6 personar på veg mot toppen. Vidare utover ryggen mot Loftet såg eg fleire, både i nære og fjerne område. Nokre brelag på breen; nokre som kom frå Skagsnebb på veg mot Bakarste Skagsnebb. Eg veksla nokre ord med fleire av dei eg møtte, og vart gåande og fundera på om nokre av dei eg trefte eller såg kjende til Fjellforum. Av ein eller annan grunn tenkte eg mest på Tom.

I debatten om den nedlagde togstasjonen som visst ikkje skal nedleggast likevel, skreiv ein eller annan noko slikt som at det er vanskeleg å ta alt Tom skriv på alvor. Eg kopla dette saman med noko far min fortalde for mange år sidan, og kom fram til at Tom truleg ikkje er ein verkeleg person, men ein nettperson som er dikta opp for å få meir livfulle debattar på Fjellforum. (Far min var redaktør for ei lita lokalavis for mange år sidan, og dei gongene han ikkje hadde nok stoff, skreiv han nokre lesarbrev under oppdikta namn, gjerne med litt oppsiktsvekkande innhald, slik at det kom svar frå andre i det neste nummeret.)

Kva argument finst for at Tom er oppdikta?
1. Namnet. Tom er eit godt og fint namn, for all del, men det som er tomt er utan innhald. Det kan òg gje assosiasjonar til tomprat eller å gå på tomgang, og slik passar det jo bra med fleire av innlegga til Tom.
2. Geografien. Dei av oss vestlendingar som er mest fordomsfulle har ein del oppfatningar av dei som bur vest for Oslo vest. Mellom anna har dei relativt høgrevridde meiningar, og mellom anna spaserer dei rundt i fløyelsnikkers kvar helg. Og dersom ein går i fløyelsnikkers på heimebane, er det jo naturleg å finna fram dongeribukser når ein skal til fjells.
3. Turkameraten. Her kan det henda at eg er på tynn is, men eg meiner at Tom vart invitert/utfordra med på tur av ei kvinne (Tora?) for nokre år sidan. Han takka nei. Rett som det er kjem det tur-rapportar frå turar der fleire forumistar har slege seg saman, men etter det eg kan sjå er aldri Tom med her, sjølv om han er blant dei ivrigaste i debatten.
4. Pausane. For meg verkar det altså som om nokon opererer med dobbel identitet her. Av og til vert dei leie av å vera Tom, og då passar det bra å melda at Tom er nyoperert i kneet, og at han vert vekke frå fjellet ei stund, eller at han skal på ferie til USA ein månad, slik at han kjem til å vera meir passiv ei stund.
5. Hintinga. For nokre dagar sidan kom det eit innlegg frå Tom, der han hadde drøymt at Morten hadde teke livet av Tom på ein fjelltur. Morten verkar då som ein fornuftig og rimeleg etisk mann, så kvifor skulle han ta livet av Tom? Den einaste grunnen måtte vera at Tom berre er ein digital person, ein oppdikta person, og at Morten er den som av og til loggar seg på som Tom. Det forklarar truleg dei fornuftige innlegga Tom kjem med - Morten er truleg innlogga under falskt namn, og svarar utan å hugsa at han akkurat då er Tom.
6. ?

Med hjelp av alle desse tankane kom eg meg heilt fram til Loftet. Der sat to personar med ei flaske champagne og to plastglas. Dei lurte på om eg ville ha eit glas, men eg takka høfleg nei - champagnen kunne jo vore alkoholfri. Eg spurde kva dei feira - han svara "livet", og det er jo ein grei nok grunn for meg. Me snakka litt om toppar i horisonten, som var stor og vid, før eg snudde og gjekk attende. Frå ryggen mellom Loftet og Veslfjelltinden tok eg snarvegen, ned ura forbi Brangsbrean. Det var ikkje det luraste eg har gjort - der var laust og ustabilt, men eg kom meg trygt ned, og var attende på Krossbu 10-11 timar etter avgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Morten er truleg innlogga under falskt namn, og svarar utan å hugsa at han akkurat då er Tom.

Hehe, artige betrakninger/mistanker du har her! 8)

Men schitzo tror jeg ikke Morten er! I så fall burde han vel før eller siden røpe seg litt ovenfor noen, men jeg sanser ikke at det har skjedd, ihvertfall ikke ennå... :?

Tror faktisk Tommelom eksisterer jeg (dog i sin egen verden... ;) ). Jeg skal ikke baktale ham her uten hans nærvær, men det kommer nok snart, kjenner jeg ham rett! Så får vi akkedere med Tom/(Morten) derfra...

Har det snødd noe i Smørstabban nylig forresten?

Og hvordan så Hurrbreen ut nå, mye blåis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det snødd noe i Smørstabban nylig forresten?

Og hvordan så Hurrbreen ut nå, mye blåis?

Jeg var på Sørvestre Smørstabbtind på lørdag, og da lå det i hvert fall ikke noe snø på Store Smørstabbtind. Hvordan isforholdene på Hurrbreen var, så jeg selvfølgelig ikke derfra.

_______________

Når det gjelder kjesso sine assosiasjoner mellom Morten og Tom, har jeg heller ingen kommentar til disse. At du, Erik, anser dette som en mulighet og kommenterer dette på denne måten, forundrer meg. Jeg har ikke peiling hvorfor det nettopp skulle være Morten som "oppdikter" en Tom og hvordan kjesso kommer til denne litt vel virkelighetsferne konklusjonen uten å ha møtt noen av dem noen gang, men selv uten å ha møtt Tom på ordentlig selv, kan jeg stadfeste at han har en egen identitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kjesso sine assosiasjoner mellom Morten og Tom, har jeg heller ingen kommentar til disse. At du, Erik, anser dette som en mulighet og kommenterer dette på denne måten, forundrer meg. Jeg har ikke peiling hvorfor det nettopp skulle være Morten som "oppdikter" en Tom og hvordan kjesso kommer til denne litt vel virkelighetsferne konklusjonen uten å ha møtt noen av dem noen gang, men selv uten å ha møtt Tom på ordentlig selv, kan jeg stadfeste at han har en egen identitet.

Virkelighetsfjerne konklusjoner?? Selv er jeg ikke mye i tvil etter å ha lest kjessos overbevisende argumenter. Tom er bare Mortens fantasifoster. Jeg har lenge syntes at Tom har fremstått litt blodfattig og karakterløst, men nå faller liksom alt på plass. Det kan ikke være noen annen forklaring. Særlig subtilt var det å sensurere flere av Toms innlegg og skape liksom-krangling mellom ham og moderatorene. Dette har sikkert hindret mange i å avsløre denne skammelige bløffen tidligere. Derimot var det ikke så lurt å fremstille ham med såpass enkle politiske analyser. Det gjorde personen mindre troverdig, sett i ettertid.

Morten har holdt oss alle sammen for narr frem til nå. Helt til kjesso endelig avslørte ham. Takk kjesso! Og farvel "Tom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de politiske "analysene" er så enkle kan du kanskje begynne med motargumenter? Eller kanskje du ikke er så flink til å formulere slike? Jeg har fortsatt ikke fått en god forklaring på hvorfor folk her inne mener at næringslivet skal betale for deres komfort, uavhengig av fortjeneste. Hvorfor skal de det, sosialistdåren? Hvorfor kan du ikke betale for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke fått en god forklaring på hvorfor folk her inne mener at næringslivet skal betale for deres komfort, uavhengig av fortjeneste. Hvorfor skal de det, sosialistdåren? Hvorfor kan du ikke betale for deg selv?

Tom (eller Morten :?: ) det er ikke slik at næringslivet betaler for noens komfort. Skatter og avgifter betalt av personlige skatteytere er betydelig høyere enn hva som betales av næringslivet. Nå er det ei stund siden jeg såg statistikk på inntektene på statsbudsjettet, men en betyyyydelig post er merverdiavgiften. Og den betales i det vesentligste av private, siden næringsdrivende i all hovedsak har fradrag for denne. Spesielt etter siste avgiftsreform.

Norsk skattesystem bygger på evneprinsippet, dvs høy inntekt høyere beskatning. Om vi beskattes over evne er en annen sak. Hvis gjennomsnittsnormannen betaler kr. 100.000 i skatt blir det 200mrd bare i inntektsskatt.

Den største skatten næringslivet betaler er arbeidsgiveravgiften, og den går rett til folketrygden. Men det er vel ikke den du snakker om?

Jeg ser her vekk fra petroleumsvirksomheten, for den lever sitt eget liv.

Men hva har dette med fjell- og friluftsliv å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kjesso sine assosiasjoner mellom Morten og Tom, har jeg heller ingen kommentar til disse. At du, Erik, anser dette som en mulighet og kommenterer dette på denne måten, forundrer meg.

Ment som ren spøk fra min side, Julia! :wink:

Dessuten sier jeg vel det motsatte - at jeg ikke ser at Morten kan være opphavet, og at jeg tror at Tom er reell og virkelig!

(jeg vet jo at han er det, da...)

Syntes bare at "kjesso" sitt innlegg var en original og underholdende vri, uten å legge noe videre alvor eller påstander i det.

Fikk meg en liten latter av innlegget, faktisk. Artig når folk har fantasi! :)

Tror (og håper) at hverken Morten eller Tom føler seg uthengt av slikt, langt sterkere ting har vel vært formulert her på forumet før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang ringte faktisk Morten til meg, men det var kanskje meg selv jeg hadde på tråden?

now you're talking. dersom til og med du er i tvil om du eksisterer, kan det henda at det er noko i dette. kan du ha ringt frå fast-telefon til mobil?

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja meget fornøyelig, selv om jeg ikke kjenner Kjesso. Tom, vi, eh du, ehr jeg, skulle kanskje heller ta det som et kompliment at vi, eh unnskyld du eller jeg eller meg eller deg hjemsøker Kjesso på tur og plager vettet av stakkaren så han knapt registrer fjellene omkring seg eller snøspurven underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten,

Hehe, det er tydelig at du har en sterk inflytelse på forummedlemmers sjelsliv. Jeg har jo hatt mareritt om at du ville drepe meg på Storen (riktignok fordi jeg tabbet meg ut da jeg skulle sikre deg). Nå viser det seg at du preger folks mentale tilstand også når de er våkne :D

Kjesso, hvis det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe deg ut av forvirringen, er det bare å ta kontakt på 91 58 34 93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt finnes Tom. "Morten" derimot er bare et påfunn. "Morten" er funnet på av Julia og Tom for å skape PR for boka de har skrevet sammen.

Panda,

det skal vel litt til at både du og eg tek feil?

Det finst fire kombinasjonar:

Du har rett, eg har rett. Ingen av Morten og Tom eksisterer.

Du har rett, eg tek feil. Morten eksisterer ikkje, Tom eksisterer.

Du tek feil, eg har rett. Morten eksisterer, Tom eksisterer ikkje.

Du tek feil, eg tek feil. Både Morten og Tom eksisterer.

Med andre ord er det større sjanse for at minst ein av dei er oppdikta, enn at begge to eksisterer.

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjesso,

Jeg så du hadde forsøkt å ringe meg på mobilen. Er det ikke litt sært å ringe til en du mener ikke eksisterer? Og hvis du lot det ringe fire ring fikk du anledning til å høre stemmen min på svareren, så jeg tror nok du snakker mot bedre vitende når du hevder at jeg ikke eksisterer.

Og Panda, det stemmer at Julia og jeg er veeeldig close :) Men Morten har nok vært med på å skrive boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjesso,

Jeg så du hadde forsøkt å ringe meg på mobilen. Er det ikke litt sært å ringe til en du mener ikke eksisterer?

Min gode mann,

eg minner om kva som har skjedd. Eg går ein fjelltur. Eg funderer på om du er oppdikta. Eg luftar desse tankane på Fjellforum. Det kjem ein del klare signal om at du faktisk eksisterer, og ein del uklare signal om at du ikkje eksisterer. Du legg ut telefonnummeret ditt, og bed meg ringja for å få ei godkjenning på at du faktisk er deg sjølv. Eg ringjer. Du tek ikkje telefonen. Eg vert altså ikkje så mykje klokare. Deretter luftar Panda ein teori han har, om at du eksisterer, men at det er Morten som er oppdikta. Eg vekkjer mine skrantande matematikk-kunnskapar til live, og viser til at statistisk er det store sjansar for at anten Tom eller Morten er oppdikta. Verre er det ikkje.

Men til spørsmålet ditt: Svaret er nei. Det er ikkje vidare sært å ringja til ein eg meiner ikkje eksisterer, for å finna ut om han er reell. For meg er det heilt naturleg. Korleis skulle eg elles få svar på det eg funderer på? Gå ruta mellom St. Smørstabbtind og Loftet ein gong til?

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda har det nok tungt med hukommelsen sin stakkar.

Han har kanskje glemt at han var på skitur på Styggebreen med Julia og Morten, samt at han drakk te i sofa'n til Julia og Morten sammen med disse og han Peder K. eller kanskje han trodde det var Tom og Julia? Kanskje Panda ikke finnes, foruten i en og annen dyrehage og dype kinesiske skoger?

Kanskje Morten som av og til fungerer som administrator på dette forumet har diktet opp figurene Panda og Kjesso. Sistnevnte for å teste ut nynorskferdighetene sine.

Kanskje majoriteten av profilene på fjellforum er laget av Morten som et sykelig prosjekt for å skape et online "community"??

Kanskje denne tråden burde rundes av snart ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Morten som av og til fungerer som administrator på dette forumet har diktet opp figurene Panda og Kjesso. Sistnevnte for å teste ut nynorskferdighetene sine.

Eg kan godt ha teke feil, sjølvsagt, og det kan godt vera eg som er oppdikta. Men då forstår eg ikkje korleis eg kan ha ringt til Tom, slik han skriv over.

Tråden bør nok rundast av snarast. Så langt er me fire som er oppdikta (Tom, Morten, Panda, meg), og held denne avsløringa av oppdikta forumistar fram, må logoen øvst på sida snart endrast til "Fjellforum. Møtested for fjell og oppdikta friluftsfolk." Evt. "Møtested for oppdikta fjell- og friluftsfolk."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.