Gå til innhold
  • Bli medlem

Sportsnett, nettbutikk kontra fysisk butikk


Gauken

Anbefalte innlegg

Er nettbutikken og den "fysiske" butikken til Sportsnett et og samme fellesskap? Jeg har kjøpt litt via nett fra dem og hatt et veldig godt inntrykk fram til nå men ikke vært i "den fysiske" butikken deres før for noen uker siden. Mitt inntrykk er at det var ganske stort sprik mellom hva de viser på nettsiden kontra hva de faktisk har i butikken, spesielt farger og årsmodeller, virket som at nettsiden ikke er helt oppdatert.

Godt mulig at jeg har vært maksimalt uheldig, men dette har desverre også gjort meg litt skeptisk til å handle i nettbutikken i framtiden selv om jeg har vært fornøyd så langt.

Jeg ble også litt skuffet over selve butikken som i motsetning til nettsiden virket uorganisert og var vanskelig å finne frem i. Både Oslosportslager og Anton-sport i bak slottet sine "fysiske butikker" ga meg et bedre inntrykk enn sportsnett, selv om sportsnett uten tvil har den beste nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Denne er kanhende litt paa sida, men eg tar sjangsen sidan det handlar om nettbutikk.

Har og ferske erfaringar fraa Sportsnett .

Kjopte eit par briller til min bedre halvdel som bursdagspresang. Skikkelige saker til nesten 2k.

Dei kom , men viste seg aa vere XL storrelse, ikkje normal som bestillt.

Daa eg takka ja til aa bytte, viste det seg etterkvart at dei ikkje hadde anna str.

Mistenkjer eigentleg at dette var grunnen til feil-leveransa og, men det er lov aa gjere feil og, so lengje ein ryddar opp.

Blei forespeila at eg kunne faa ein returlapp for dei feilsendte, og refundert belopet.

So har det vore stille ..., dei har ikkje svara paa dei 2 siste e-postane . Og telefon har dei jo ikkje .........

Haapar framleis at lappen dukkar opp, men lurer paa om eg skal tore aa returnere brillene for belopet er refundert ..

Dette er vel klassiske problem for nettbutikkar, men litt spesiellt (her i landet) at det ikkje gaar aa ringje til dei.

Det maa seiast at dei var veldig kjappe aa svare paa e-post (typisk eit par timar) heilt til det blei stopp, det er 10 dagar sidan.

Er det kanhende nokon som har eit tlf-nr til dei ?

NB: Beklagar snodig rettskriving, (det meste) :) skuldast engelsk tastatur .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var helt nettopp, så har de vel hatt det unormalt travelt med 25% på hele butikken. Da hører du sikkert fra dem etterhvert - de prioriterer sikkert å pakke ned det folk har bestilt på salget først. (Det tok sin tid det også, i forholdt til hva det vanligvis gjør.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd de har for mye i nettbutikken som ikke er på lager, og som har stått slik i evigheter. Varer som ligger på tilbudssidene i mnd vis og aldri på lager er litt irriterende syns jeg. Men ellers bare positive ord å si om både nettbutikk og butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handler som regel i butikken selv.

Sist var varen 500 billigere i butikk enn på nettsiden.

Men det er begge veier, jeg sjekker jo ofte på nett først. Noen ganger er det tomt i butikk selv om det står på siden. Andre ganger finner jeg ting i butikk som står som utsoolgt.

Og ja, nettbutikken drives fra samme sted som den fysiske butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har vært uheldig men kommer ALDRI til å handle mer med de på nett.

Ble lurt trill rundt!!

Fikk bekreftelse både før og etter bestilling (på mail, de gir jo ikke ut tlf nr) at varen skulle være inne. Fire dager etter fikk jeg mail om at de ikke hadde produktet.

Fikk ødelagt en tur på grunn av dette!

AlexS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- de prioriterer sikkert å pakke ned det folk har bestilt på salget først.

En slik butikk som prioriterer nye kunder før en eksisterende kunde har fått service hadde jeg blitt veldig skuffet over.

Men hvis de kun ser på inntjening så er det jo klart at å yte service til en kunde som allerede har betalt ikke gir penger i kassa.

Men kanskje de får en fornøyd kunde istedet som returnerer og handler mer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de samme tilbudene som dagens røver, 3 for 2 og lignende også gjelder i fysisk butikk?

Ja de gjelder, men det er ingen oppslag om hva som er dagens røver. Har tilogmed fått "røverpris" på noen av gjengangerne, selvom det ikke var "dagen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.