Gå til innhold
  • Bli medlem

Du vant nettopp 3 stk nytt turutstyr!


SuperTed

Anbefalte innlegg

Og får velge akkurat hva du vil, uavhengig av pris. Hva ville du ha valgt og hvorfor?

Her kommer mine 3:

1. Esse 6 kniv - lei av samekniv, fiskekniv og leatherman. Trenger noe nytt midt i mellom - og Esse er harry nok for meg.

2. Arcteryx Beta AR bukse, mulig å få den med snøring nede? Etter lang tids avhold fra skallbekledning er jeg klar til å bli metrofjellseksuell.

3. Montbell ultralight dunjakke - hvor digg må den være på vinteren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hilleberg Keron 4GT

2. Arc'teryx Stinger Jacket

3. Randopakke

SuperTed: Ang. ESEE kniver så er de utrolig bra men også tunge. Jeg har selv en ESEE 4 og det er sjelden jeg har den med på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vintertelt, Jannu eller Allak. Stoler ikke helt på Børgefjellteltet når været blir for ille.

2. 3-sesongs dunpose av spitzerklasse. På tide å bytte ut den gamle Alta-posen...

3. Fjellski, f.eks Åsnes Ingstad med fellelås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.