Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor tett på foten bør en fjelsko sitte dersom den skal brukes sommer og vinter?


fred

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg et par fjellsko i tillegg til M77 som jeg har fra før. M77 kjenner vel de fleste til.

Skoa jeg har kjøpt er La Sportiva Trango S Evo. Denne er dønn stiv i sålen, og jeg tenkte å bruke skoa til brattere terreng og litt fjellklatring, hvor jeg synes M77 tilbyr for lite støtte. P.g.a klyving og klatring tok jeg skoen i en liten størrelse, men driver og tenker meg litt om dette kan bli kalt om vinteren? Noen som har erfaring å dele? Jeg har som regel valgt skoene romslig, så jeg har godt med justeringsmonn, men tenkte dette kunne bli ekkelt dersom jeg skal klyve og klatre med skoen. Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ikke til denne skoa du nevner, men trange sko på vinteren høres fryktelig kaldt ut. Jeg tror jeg ville valgt en litt romslig sko når den skal brukes om vinteren. Dessuten går det helt fint å klyve litt selv om skoene ikke sitter som støpt. Med trange sko og frosne tær har du iallefall ingen kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.