Gå til innhold
  • Bli medlem

Man vs Wild


greygoo

Anbefalte innlegg

Annonse

Så vidt jeg husker var det fiasko med Bear Grylls da han bodde egentlig på fire-stjernes hotell under filmingen..Se heller på 'Survivorman' på discovery...litt mere 'Monsen' og så filmer han selv osv alene, selv om han er ikke borte så lenge... Grylls juget visst også da han tok sin paraglider forsøk på Mt. Everest. Det er bare å google det. Han er nok litt av en tøffing for det..

Grylls is a wanker... :roll:

Cookie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har også hørt at han er "fake" og har sett en video på Youtube som viser det:

Men jeg elsker serien fordet. Er noe grums, men ikke alt. Det er iallefall ikke fake når han spiser all slags insekter, øyeballer og det som verre er.

Survivorman skal sjekkes ut. Takk :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har også hørt at han er "fake" og har sett en video på Youtube som viser det:

Men jeg elsker serien fordet. Er noe grums, men ikke alt. Det er iallefall ikke fake når han spiser all slags insekter, øyeballer og det som verre er.

Survivorman skal sjekkes ut. Takk :oops:

Ja ja, jeg ser på de også uansett, og til å med lærer en del, selv om han jukser...det er jo tv tross alt...veldig underholdende er de også..and I've no doubt he could kick my a!!

MMMMMM eyeballs!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid syntes at fyren har gjort endel pussige ting som jeg mener kunne ha medført døden for en vanlig person, dersom vedkommende hadde gjort det samme i en nødssituasjon. At fyren er fake kommer derfor ikke som noen bombe, bare se på sveisen hans som holder seg overrraskende godt i villmarken.

Men Survivorman er gutten sin! Han fryser og hater, angrer og banner, ikke noe kjekkaseri der i gården. Me like. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå må dere jo huske at han lager dette programmet for å vise hva som kan gjøres i helt EKSTREME situasjoner for å overleve.

Er vel ingen som er normalt så dumme at de oppsøker sånne farer, men man kan være uheldig og komme i sånne situasjoner.

Og da demonstrerer han hvordan det KAN gjøres, og mange av klippene feks så er farene ( slanger etc ) hentet frem og de har laget en scene som viser hvordan man kan håntere de situasjonene. Dette kommer også frem i seriene, hvis du rekker og lese det... så kommer det en svart skjerm, hvor det bl.a står informasjon om det..

Det er kjempe underholdene og man får kunnskaper samtidig :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.