Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppbevaring av snelle på tur?


Kristianrk

Anbefalte innlegg

Hei

Nå som fiskesesongen er godt i gang, så vil jeg gjerne finne en måte hvor snella blir beskyttet under transport i sekken.

Hvis man uheldigvis putter snella en plass der den ligger i press mot andre harde ting, eller at man slenger sekken ned på bakken, og ser etterpå at sveiva er knukket. Jeg vil helst unngå dette.

Noen som har en kreativ, billig og driftsikker måte å frakte en snelle på?

Jeg skal ikke ha noen jalla greier, bare det beskytter snella mot støt.

Kunne innpakking i skumplast være noe?

Takker alle kreative hoder! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt som alle sneller kan slå ned sveiven. Vanligvis ved å skru ut skruen på motsatt side av sveiva, der man bytter fra venstre til høyresveiv. Skru ut så langt at sveivarmen kan lukkes ned. Da skal det utrolig mye til for å knekke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt behov for å passe så veldig på snella, men når jeg har noe i sekken som jeg må ta spesielt vare på så bruker jeg en av de vanntette pakkeposene og fyller i litt luft før jeg legger den i sekken. Dermed blir tingene i pakkeposen liggende uten å få noe press.. Så slipper man å ha med ekstra bokser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.