Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan merke utstyret sitt?


svas

Anbefalte innlegg

Annonse

De jeg har vært på tur med har sjelden hatt det samme utstyret som meg, men noen ting har da vært like. Spesielt ting som er like er oftest klatreutstyret. karabiner og kiler m.m merker jeg med min egen farge kode med elektriker teip. Dette funker også utmerket på en stropp på sekken el. Sprit tusj kan også gjøre en god nytte på en del utstyr ellers er vel det å sy på navnelapper kanskje en ide selv og jeg ikke har trengt dette enda.

Ting som bestikk og andre ting som kan være helt like og som heller ikke blir utsatt for slitasje spiller jo heller ingen rolle om byttes litt frem og tilbake.

God telt/leir orden er også en god ide. Det kan være ganske irriterende og vente på folk som hele tiden leiter etter tingene sine som ligger strødd eller ikke har orden i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.