Gå til innhold
  • Bli medlem

leie kano?


johnpd

Anbefalte innlegg

Annonse

nå vet ikke jeg hvor du bor, men om du ska på femunden å enten bor i eller skal innom trondheiom kan du jo leie hos sportsbua som driver en del med utleie av kano og kajakk

http://www.sportsbua.no/

ser at de tar 1000kr /uka, men du får sikkert pruta litt på prisen, hvilke kanoer de leier ut er jeg usikker på men tviler på at det er ally.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en lengre padletur på femunden, telemarkskanalen, eller et annet sted, til sommeren.

Går det ann å leie kano for en uke eller 2 av gangen?

hvor?

pris?

Hei

Var å padlet på Isteren, innsjøen vest for Femund, i beg. av august en ukes tid. Leide kanoer på Femund Canoecamp. De hadde det som trengtes av utstyr til kanoen. Det er også mulig å leie div. turutstyr der. Det var flott på Isteren så det kan jeg anbefale. Mange holmer og øyer det var mulig å campe på hvis du har hund. Nå er ikke isteren så lang, et par mil kanskje, så det spørs om turen blir lang nok. Vanskelig å få fisk. Fikk et par harr og en abbor. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Var å padlet på Isteren, innsjøen vest for Femund, i beg. av august en ukes tid. Leide kanoer på Femund Canoecamp. De hadde det som trengtes av utstyr til kanoen. Det er også mulig å leie div. turutstyr der. Det var flott på Isteren så det kan jeg anbefale. Mange holmer og øyer det var mulig å campe på hvis du har hund. Nå er ikke isteren så lang, et par mil kanskje, så det spørs om turen blir lang nok. Vanskelig å få fisk. Fikk et par harr og en abbor. Lykke til!

Hvis Isteren blir for liten kan man kombinere med en-to dagers tur på Tufsinga, en flott, stilleflytende elv som renner ut i Femunden. Femunden er også fin å padle på, men er stor, og det kan være en del vind og bølger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.