Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Gassbrenner til under 500,- Hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Diger Jotne skrev (3 minutter siden):

Er ikke dette noe med boksene? Coleman og camping gaz trenger lengre nåler. 

Kan være. Det jeg ser er at Colemans store C500-bokser trenger lengre nål enn Colemans mindre C300-bokser.
Forstå det den som kan...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Franke skrev (12 timer siden):

Har brukt primus sin toppmonterte og den tok alle flasker. Jeg aner ikke om det er forskjell der, men er der virkelig forskjell på flaskene?

Ja det er forskjell, men det på brennerne også, så noe passer på alle bokser.  :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Efter en kort tur nu så är ett fungerande kök ett av ett fåtal mkt viktiga prylar så köp EJ något oprövat billigt kök av någon typ ev vedkök men ej gas eller multifuel mitt Kap Artic pulserade av oklar anledning ev syrebrist i min djupa grävda grop men gick ändå fort så funderade ej på att ta fram reserv köket.

Utan varm mat och varm dryck och liten varm plastflaska till att värma fötterna med hade det ej blivit någon semester utan överlevnads övning.

Det skulle bli så lungt och varmt men det blev dubbelt då kallt och mellan dubbla och tre dubbla vinden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Håkan S skrev (1 time siden):

Efter en kort tur nu så är ett fungerande kök ett av ett fåtal mkt viktiga prylar så köp EJ något oprövat billigt kök av någon typ ev vedkök men ej gas eller multifuel mitt Kap Artic pulserade av oklar anledning ev syrebrist i min djupa grävda grop men gick ändå fort så funderade ej på att ta fram reserv köket.

Utan varm mat och varm dryck och liten varm plastflaska till att värma fötterna med hade det ej blivit någon semester utan överlevnads övning.

Det skulle bli så lungt och varmt men det blev dubbelt då kallt och mellan dubbla och tre dubbla vinden.

Det kommer nok an på hva man skal bruke det til ja. Men jeg tar uansett aldri med meg noe på noen lengre tur uten å teste det i nærmarka først, noe jeg regner som det viktigste. Og så, når det er på plass, synes jeg jo det er greit å vite at om de ikke en gang tar seg bryet med å selge reservedeler til utstyret de selger, da er det bruk og kast. Du vet jo gjerne ikke når det svikter heller, så da er det jo litt risikosport. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.