Franke 62 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) Finnes det noen alternativer til 4 manns vintertelt enn Fjellheimen? Endret 1. februar av Frank Sørensen Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Espen Ørud 4 473 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) Ja. Spitsbergen. (Her får du som en solid bonus fortelt i begge ender slik at den lange kompisen aldri vil presse beina mot ytterduken eller den ekstra plassen til utstyr man gjerne blir glad for om man skulle finne på å trykke 3 eller 5 stk inn i teltet vinterstid ) Jeg har forløperen til Spitsbergen. Det het da Svea. Kjempefornøyd med det: Endret 1. februar av Espen Ørud Terka reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+SnorreL 1 001 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Hilleberg Keron 4 GT. Har det selv (også hatt Spitsbergen) og er svært fornøyd med dette. (Logg inn for å se skjult innhold) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Franke 62 Skrevet 1. februar Forfatter Del Skrevet 1. februar Huff og huff for noen priser da..... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
tubbs 3 487 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Frank Sørensen skrev (19 minutter siden): Huff og huff for noen priser da..... Blindgjenger og Franke reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+SnorreL 1 001 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Må aldri tenke penger når det dreier seg om telt. Buy once, cry once. 🙂 Blindgjenger, Troll1, tubbs og 1 annen reagerte på dette 3 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Blindgjenger 199 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) SnorreL skrev (6 minutter siden): Må aldri tenke penger når det dreier seg om telt. Buy once, cry once. 🙂 Ummm... Hva skjedde med n+1? Endret 1. februar av Blindgjenger Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+SnorreL 1 001 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) Og flere av Hillebergteltene mine har jeg hatt før og solgt og kjøpt igjen. 😆 3 av 4 faktisk. Endret 1. februar av SnorreL Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Oksen 43 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Frank Sørensen skrev (10 timer siden): Huff og huff for noen priser da..... Keron 4 GT pleier å være på tilbud til rundt 12.000. Spitsbergen 4 xtrem ned i ca 8500. Jeg valgte Spitsbergen pga pris og er så langt fornøyd. Hilleberg hadde vært bedre mtp inngangsdøra. Keb endurance 4 er også et råflott telt i samme kategori. Tilbudspris ca 11-11,5 Er noen kroner å spare på timing Franke reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Espen Ørud 4 473 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Oksen skrev (1 time siden): Keron 4 GT pleier å være på tilbud til rundt 12.000. Spitsbergen 4 xtrem ned i ca 8500. Jeg valgte Spitsbergen pga pris og er så langt fornøyd. Hilleberg hadde vært bedre mtp inngangsdøra. Keb endurance 4 er også et råflott telt i samme kategori. Tilbudspris ca 11-11,5 Er noen kroner å spare på timing Begynner bli mer og mer fornøyd med at jeg betalte 4600,- for mitt Svea Oksen, Terka og Franke reagerte på dette 3 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
svingen 212 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Kjøpte mitt Spitsbergen for 7700 kr ,(xxl) når de er sagt ville jeg tenkt meg om 2 ganger før jeg kjøpte helsport igjen. De har kutte ut service i Norge på telt og var vanskelig og få tak i reserve deler (,på Spitsbergen telte) er ikke som de en gang var helsport. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lavvosolberg 17 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Sydvang har jo et vintertelt som ligger mye lavere i pris enn de andre mer kjente merkene. Er det noen som har erfaring med det teltet? (Logg inn for å se skjult innhold) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.