GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
Akkurat nÄ, whistler skrev:

Penger er ikke sÄ viktig sÄ lenge jeg finner det rette teltet. 

Vi snakker antagelig i millionklassen her... Jeg kan starte utvikling mot et lite forskudd pÄ, si 500000? Er en jÊvel med symaskin.

• Liker 1
  • Hehe 2
Gjest Turlyst
Skrevet

Jeg þnsker meg samme telt som i Harry Potter, utvendig som et bþttekott og palass innvendig. Krever kun en tryllestav😊

Skrevet

Glemte Ä nevne at dÞrene mÄ kunne Äpnes fra toppen. Teltet bÞr ha integrert footprint i minimum et av forteltene forÞvrig. Innvendige stangkanaler er foretrukket pÄ grunn av stÞy. 

Skrevet
Akkurat nÄ, Jan@ skrev:

Jeg þnsker meg samme telt som i Harry Potter, utvendig som et bþttekott og palass innvendig. Krever kun en tryllestav😊

IncompeTents (teltfirmaet mitt) tar den saken ogsÄ! Mot et lite forskudd, da. Og begge mÄ vente til jeg er ferdig med snaufjellshengekÞya jeg jobber med.

• Liker 1
  • Hehe 3
Skrevet
1 minutt siden, whistler skrev:

Glemte Ä nevne at dÞrene mÄ kunne Äpnes fra toppen. Teltet bÞr ha integrert footprint i minimum et av forteltene forÞvrig. Innvendige stangkanaler er foretrukket pÄ grunn av stÞy. 

Hva med fjernkontroll?

Gjest Turlyst
Skrevet
Akkurat nÄ, Humbug skrev:

IncompeTents (teltfirmaet mitt) tar den saken ogsÄ! Mot et lite forskudd, da. Og begge mÄ vente til jeg er ferdig med snaufjellshengekÞya jeg jobber med.

Betryggende firmanavn 😁

Gjest Turlyst
Skrevet
1 minutt siden, a_aa skrev:

Ahhh. Ikke billig (spesielt om den faktisk skal virke). Hva med en vitaminpille i en biiiiitteliten meshlomme? :D 

Russisk, ekstra potent😁

Skrevet

Husker jeg leste om Petter Smart pÄ telttur i et Donaldblad en gang pÄ 80-tallet. Var bare en sprayboks som inneholdt teltduk (og den kan jo ikke veie all verden). Stenger/pinner finner du pÄ stedet. Var gjennomsiktig ogsÄ, sÄ utsikten burde vÊre sikret. Designet tilpasser du fra gang til gang. Kuppel ene turen, og tunnel den neste! Ventiler og Äpninger bestemmer du helt selv.

SĂ„ mitt tips er Ă„ plĂžye gjennom all Donald fra 80-tallet. Mulig det stod et merkenavn pĂ„ boksen som jeg ikke fikk med meg. Start der 😊 Lykke til og god tur 👌

• Takk 2
  • Hehe 2
Gjest Turlyst
Skrevet

Egentlig burde teltprodusenter lest FF - mange gode tips her😊

Skrevet

Vennligst del litt info med oss andre nĂ„r du har funnet dette teltet, da tror jeg undertegnede sammen mange andre kommer til Ă„ tĂžmme nĂ„vĂŠrende teltgarderobe ut pĂ„ finn.no. đŸ€Ł đŸ€Ł

• Hehe 1
Skrevet
8 timer siden, Mads Folkestad skrev:

FÞlte meg litt truffet :) vi fÄr vell vente pÄ flyvende campingvogn.

Ingen kritikk til noen. Bare et forsĂžk pĂ„ litt moro med en problemstilling som er aktuell for alle 😉

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Memento mori skrev:

360 grader blir litt vanskelig, stengen blir i veien. Er det lov Ä juge litt pÄ mÄl vekt etc?

Helsport-tillegget er akseptert 😂

• Hehe 2
Skrevet
5 minutter siden, Mads Folkestad skrev:

Finnes det gjennomsiktig tarp? Som ikke er typ glapack😅 stryker oppsett pĂ„ 3-7 min da du mĂ„ finne pinner pĂ„ snaufjellet 👍

Amerikanerne bruker noe de kaller "polycro", som er helt gjennomsiktig. Trolig ikke veldig vĂŠrbestandig.

Skrevet
4 minutter siden, Mads Folkestad skrev:

Finnes det gjennomsiktig tarp? Som ikke er typ glapack😅 stryker oppsett pĂ„ 3-7 min da du mĂ„ finne pinner pĂ„ snaufjellet 👍

DCF (ogsÄ kalt cuben fiber) er delvis gjennomsiktig. Spesielt .51-versjonen av stoffet i hvitt/grÄtt. Det er veldig lett og veldig sterkt, men veldig dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.