GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Vinterferie, ikke helt som planlagt

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
PĂ„ 23.2.2018 den 17.10, Kjellis skrev:

HÄper nÄ pÄ at de drar seg til slik at jeg fÄr komme meg ut for en soveposenatt i lÞpet av helgen. Etter Ä ha gÄtt ut og informert pÄ bloggen om at jeg har utfordret meg selv til Ä ligge minst en natt i sovepose hver mÄned i Är, spÞker det for prosjektet mitt allerede andre mÄneden...

NÄr det er krise, er det jo lov Ä tÞye strikken litt - verandaer, terrasser, hager, carport (under tvil) - her vil du bli mÞtt med stor forstÄelse med tanke pÄ poseluftingslokasjon i en sÄdan stund;) God bedring til alle og ikke overdriv trandrikkingen :sick:

• Liker 2
  • Hehe 1
Skrevet
PĂ„ 24.2.2018 den 16.13, a_aa skrev:

NÄr det er krise, er det jo lov Ä tÞye strikken litt - verandaer, terrasser, hager, carport (under tvil) - her vil du bli mÞtt med stor forstÄelse med tanke pÄ poseluftingslokasjon i en sÄdan stund;) God bedring til alle og ikke overdriv trandrikkingen :sick:

Takk for stor forstĂ„else😃 Sykdom regjerer i huset denne uken ogsĂ„. Tenker jeg satser pĂ„ tur til helgen og hĂ„per pĂ„ godkjent under tvil om jeg tar to overnattingsturer i mars😇 Februar har vĂŠrt preget av sykdom for Ă„ si det mildt... satser pĂ„ at det blir lenge til neste runde!

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Kjellis skrev:

Takk for stor forstĂ„else😃 Sykdom regjerer i huset denne uken ogsĂ„. Tenker jeg satser pĂ„ tur til helgen og hĂ„per pĂ„ godkjent under tvil om jeg tar to overnattingsturer i mars😇 Februar har vĂŠrt preget av sykdom for Ă„ si det mildt... satser pĂ„ at det blir lenge til neste runde!

Stor forstÄing herfrÄ! Har vore sjuke i vÄrt hus sidan mid-januar....no dritt altsÄ. Kom meg avgÄrde helga som var, men det var berre pÄ trass, og fordi at kidsa ikkje var sjuke lenger. 

• Liker 1
  • Takk 1
Skrevet
17 timer siden, whistler skrev:

FĂžler med deg. Her har det ogsĂ„ gĂ„tt ujevnt med sykebarn og syk meg selv. Toppet seg nĂ„r vinterferieturen rĂžyk men reddet det inn med en enkel hyttetur. 😃 Kommer vel bedre tider đŸ€Ș

HĂ„per det, kjedelige greier denne sykdommen 🙈

Skrevet

Liten oppdatering. Ser ut til at neste utenatt mĂ„ utsettes. HĂ„pte Ă„ fĂ„ ligget i sovepose i helgen, men samboer og minstebente er ikke friske enda. Selv har jeg hatt en febernatt denne uka og nĂ„ er det halsvonde, var dryge greier denne sykdommen gitt 🙈 ikke lett og gĂ„ med innestengt turlyst 😉

Skrevet
15 minutter siden, Kjellis skrev:

Liten oppdatering. Ser ut til at neste utenatt mĂ„ utsettes. HĂ„pte Ă„ fĂ„ ligget i sovepose i helgen, men samboer og minstebente er ikke friske enda. Selv har jeg hatt en febernatt denne uka og nĂ„ er det halsvonde, var dryge greier denne sykdommen gitt 🙈 ikke lett og gĂ„ med innestengt turlyst 😉

Bare la Ärene gÄ - kan love deg en jernhelse etter som Ärene gÄr. Vi var mye sjuke nÄr ungene var i barnehage, men etter som de ble stÞrre har vi holdt fortet veldig godt.

PS: det hjelper Ä leve litt som en eremitt i fjellheimen nÄr de verste mannesykene farer over landet! :)

Skrevet

Du skal fÄ litt sympati og forstÄelse herfra, ogsÄ! Er en del planer som har mÄttet bli endret pÄ grunn av uforutsette hendelser, slik som sykdom hos ungene her ogsÄ. Her er f.eks et bilde fra forige helgs skitur:

skitur.jpg

Skrevet
4 timer siden, Kjellis skrev:

Ser ut til at neste utenatt mÄ utsettes.

Planer er bare noe man har slik at man kan lage et avvik fra et eller annet, nÄr virkeligheten treffer en smule skjevt ;) Og fÞr man vet ordet av det, har man en splitterny spennende plan, bedre enn den gamle! 2018 har fortsatt over 300 gjenstÄende dager med maaaange turmuligheter i hver av dem, vettu :D 

• Liker 1
Skrevet
PĂ„ 1.3.2018 den 16.36, Kjell Iver skrev:

Bare la Ärene gÄ - kan love deg en jernhelse etter som Ärene gÄr. Vi var mye sjuke nÄr ungene var i barnehage, men etter som de ble stÞrre har vi holdt fortet veldig godt.

PS: det hjelper Ä leve litt som en eremitt i fjellheimen nÄr de verste mannesykene farer over landet! :)

Ja, det har blitt noen egenmeldingsdager med ei lita ei i barnehage, sĂ„ du er nok inne pĂ„ noe der. NĂ„ er jeg forkjĂžlt for andre gang siden starten pĂ„ februar, denne gangen med halsbetennelse, sĂ„ det gĂ„r pĂ„ tĂ„lmodet lĂžs 😇

PĂ„ 1.3.2018 den 18.07, Erlend Gudvangen BjĂžrkeng skrev:

Du skal fÄ litt sympati og forstÄelse herfra, ogsÄ! Er en del planer som har mÄttet bli endret pÄ grunn av uforutsette hendelser, slik som sykdom hos ungene her ogsÄ. Her er f.eks et bilde fra forige helgs skitur:

skitur.jpg

Aiai, dette sÄ kjedelig ut! 

PĂ„ 1.3.2018 den 20.37, a_aa skrev:

Planer er bare noe man har slik at man kan lage et avvik fra et eller annet, nÄr virkeligheten treffer en smule skjevt ;) Og fÞr man vet ordet av det, har man en splitterny spennende plan, bedre enn den gamle! 2018 har fortsatt over 300 gjenstÄende dager med maaaange turmuligheter i hver av dem, vettu :D 

Har blitt noen planer som ikke har blitt noe av og prosjektet mitt for 2018 gikk vasken, bedre det skar seg tidlig enn senere kanskje. 

Har begynt Ă„ planlegge neste utenatt om to uker allerede, hĂ„per den blir noe av 😃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.