+Memento mori Skrevet 3. august 2017 Skrevet 3. august 2017 Kjøpe sko på nettet er litt Lotto dessverre. Når jeg byttet sko forrige gang, var jeg på Oslo sportslager. Fant fine sko og prøvde 5 par i samme størrelse. Tre venstre sko og fire høyre av de passet meg veldig bra, så jeg plukket de som passet meg og kjøpte 3 par. En sko var helt ubrukelig og ekspeditøren sa at den ikke skulle ut i butikken igjen men sendes til leverandøren. Leser du kjøpsloven lønner deg seg å bruke angrerett fremfor å si at du har funnet feil på produktet. Så ærlighet var lengst passer ikke inn her 😥 Mye bedre å sende problemet til neste mann som kjøper produktet. Sånn er verden blitt. 1 Siter
djing0 Skrevet 3. august 2017 Skrevet 3. august 2017 Får benytte angreretten og så sende et ps om feil på produktet når pengene er trygt på konto neste gang. 😅 1 Siter
Gjest Mareng Skrevet 3. august 2017 Skrevet 3. august 2017 Jeg bestilte to warmpiece soveposer fra hekta på tur. Beholdt den som passet, og sendte den som ikke passet i retur. Samtidig opplyste jeg på mail at på den som var returnert var strikken løsnet i det jeg dro i den. De lagde ikke noe nummer av det annet enn å takke for opplysningen og slette klarna-fakturaen. Siter
Gittiamo Skrevet 3. august 2017 Forfatter Skrevet 3. august 2017 21 minutter siden, Mareng skrev: Jeg bestilte to warmpiece soveposer fra hekta på tur. Beholdt den som passet, og sendte den som ikke passet i retur. Samtidig opplyste jeg på mail at på den som var returnert var strikken løsnet i det jeg dro i den. De lagde ikke noe nummer av det annet enn å takke for opplysningen og slette klarna-fakturaen. Jepp er jo ikke verre enn det Og alle er glade og fornøyde Neste gang blir det Hekta På Tur eller VPG Siter
Gjest Turlyst Skrevet 3. august 2017 Skrevet 3. august 2017 9 timer siden, Gittiamo skrev: De påstod som sagt jeg hadde brukt støvlene. Med merkelappen på fortsatt jeg dementerte dette og til svar fikk jeg at alt hadde jo gått i orden nå som jeg hadde kjøpt nye støvler. Joda jeg har ett par, og betalt for to. Bra deal 😂 Du må jo ha rett til å prøve støvlene hjemme hos deg, uten at butikken mener at da er de brukt. Klesbutikkene oppfordrer jo til bytte av klær man får i gaver som ikke passer. Hadde blitt et fall i omsetningen dersom det ikke var mulig. Stå på! Siter
Gjest Turlyst Skrevet 3. august 2017 Skrevet 3. august 2017 1 time siden, Mareng skrev: Jeg bestilte to warmpiece soveposer fra hekta på tur. Beholdt den som passet, og sendte den som ikke passet i retur. Samtidig opplyste jeg på mail at på den som var returnert var strikken løsnet i det jeg dro i den. De lagde ikke noe nummer av det annet enn å takke for opplysningen og slette klarna-fakturaen. Fjellsport har også oppfordret til det mange ganger. Når jeg bruker denne muligheten velger jeg å hente hos dem, med betaling på hentepunktet. Kortbetaling av begge produktene tar vinter og vår å få tilbake. På hentepunktet krediteres beløpet der og da. Til nå har jeg ikke hatt problemer. Siter
Gittiamo Skrevet 3. august 2017 Forfatter Skrevet 3. august 2017 5 minutter siden, JanRH skrev: Fjellsport har også oppfordret til det mange ganger. Når jeg bruker denne muligheten velger jeg å hente hos dem, med betaling på hentepunktet. Kortbetaling av begge produktene tar vinter og vår å få tilbake. På hentepunktet krediteres beløpet der og da. Til nå har jeg ikke hatt problemer. Jeg betalte med Klarna og betalte umiddelbart etter at jeg fikk fakturaen. Før jeg henta støvlene. Det var en tabbe av meg og om det blir en neste gang så skal jeg ikke betale før varen er godt prøvd først 1 Siter
Populært innlegg Gittiamo Skrevet 7. august 2017 Forfatter Populært innlegg Skrevet 7. august 2017 I dag fikk jeg e-post med at saken var løst og pengene ville bli tilbakebetalt 😀 Yeah. Så da har alt løst seg. Nå mangler jeg bare å komme meg på en ekte fjelltur, så jeg får testa de nye støvlene 🙂 11 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.