Gå til innhold
oyvlon

Mest telt for pengene ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg trenger råd angående kjøp av telt. Jeg skal kjøpe meg telt, primært til 3-sesongs bruk. Og ikke lengre turer enn på max 10 dager. Mitt problem er at jeg ikke har råd til de teltene jeg ser blir anbefalt

rundt omkring. Jeg kan maksimalt bruke kr 3000.- til teltkjøp.

Er det noen som har noen gode tips til meg ? ( Trenger ikke tips om presenning, det har jeg )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
44 minutter siden, oyvlon skrev:

Hei !

Jeg trenger råd angående kjøp av telt. Jeg skal kjøpe meg telt, primært til 3-sesongs bruk. Og ikke lengre turer enn på max 10 dager. Mitt problem er at jeg ikke har råd til de teltene jeg ser blir anbefalt

rundt omkring. Jeg kan maksimalt bruke kr 3000.- til teltkjøp.

Er det noen som har noen gode tips til meg ? ( Trenger ikke tips om presenning, det har jeg )

Følg med på outlet siden til Helsport. Her legges ut utgående modeller og utstyr som har vært brukt på messer og fotoshoot. Har selv kjøpt 2 telt og fire ryggsekker der. Helsport Ringstind 1 fikk jeg for 1.499.- 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vent litt og spar opp lit mer så har du dette: 
Skjult lenke - logg inn for å se den

Men jeg vil som andre anbefale og kjøpe brukt.

Ellers så har du Normarka serien til Helsport. det er mye telt for pengene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter forslaget til finn.no - eller så hadde jeg venta en måned også drar du på villmarksmessa i Lillestrøm, der får du gode tilbud fra telt leverandørene.

Hvis ikke det er for lite så la jeg akkurat ut et Helsport Nordmarka 2 på finn.no -  Det gikk 12 minutter så var det solgt. 

Endret av kmgrime

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TS: Du skriver ikke om vektgrense/fjellvandring? eller telttype og antall personer, bare nevner at XXL selger Nordmarka 3 (3,6 kg) til kr 2699.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen, har bestemt meg for å selge det ene firemanns teltet mitt da jeg har ett Fjellheimen Extrem 4 også. 

Teltet er ett Rondane Camp 4 Trek som du finner her: Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 hours ago, kmgrime said:

Hei igjen, har bestemt meg for å selge det ene firemanns teltet mitt da jeg har ett Fjellheimen Extrem 4 også. 

Teltet er ett Rondane Camp 4 Trek som du finner her: Skjult lenke - logg inn for å se den

Solgt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Familienoss
      Noen som kan tipse meg om ett telt som er kjapt å sette opp. Tenker da på ett som fungere fint for en natt eller tre på små turer 
    • Av gramjeger
      Selger min 3F UL LanShan2. Ikke alle forsår at man ikke kan ha for mange telt, så for å teste ut nye telt selger jeg et telt jeg er meget fornøgd med ...
    • Av Nisset
      Jeg er en student på mitt siste i Tromsø og har nylig blitt interisert i friluftsliv. Jeg vil derfor bruke dette året til å utforske naturen rundt meg.
      Jeg ser etter et tomannstelt som kan brukes store deler av året. Helst noe som kan brukes til og med Oktober eller lengre.

Har dere noen råd til hvilket telt jeg burde kjøpe? 
      Jeg er ute etter noe billig, ett best mulig telt for 3000-4000 kr da jeg er helt nybegynner og ikke vet om dette er noe jeg kommer til å fortsette med.  
    • Av Anders P
      Hei. 
      Her om sommeren har eg hatt nokon teltturer inne i Oslomarka. Her er det mange trær, ganske varmt og relativt lite vind. I den samanheng lurte eg på om det kunne vere på sin plass å ha eit lett sommertelt med berre ein duk ? Har folk prøvd dette ? Blei det veldig mykje fukt inne i teltet ? 

Eg lurte også om folk har erfaring med dette Black Diamond teltet ? 

Å ha eit telt som berre veg 725 gram pluss gåstaver høyres svært forlokkande ut. 
      Kva trur folk ? 

• Av Barlind
      Hei!!
      Jeg ønsker å selge mitt favoritt-telt of all times. 
      Kort historie, jeg ble syk. Teltet er helt nytt og bare åpnet for å sjekke at alle parter er på plass. 

Kjøpepris: 8999
      Pris(teltet er ubrukt): 7000,-
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.