Gå til innhold
Kjell Iver

"Jeg har oppdatert bloggen min" - tråden

Anbefalte innlegg

For å legge innlegg fra "Hvor har du vært på tur tråden" 

Regler: 

• Skriv gjerne noen korte ord om hva du har skrevet om på hjemmesiden din.
  • Ingen andre kommentarer her - kommenter heller direkte i bloggene.
  • Maks ett bilde - og en lenke til blogginnlegget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdagspadlingen i forrige uke er kommet Skjult lenke - logg inn for å se den. Kjekt å være i gang igjen etter sommerferien, besøk fra en annen klubb fikk vi også. I fjor måtte turen avlyses og året før fikk vi mye vind akkurat da vi satte ut og måtte legge om planen, men i år var det vindstille det meste av turen. Grå dag som gjorde turen nesten litt trolsk, på en måte. spacer.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste onsdagspadling er kommet Skjult lenke - logg inn for å se den. Det har slått om til gråvær så vi ble bare tre stykker, men vi fikk da en fin tur likevel. Gråvær har sin sjarm det også, og en tur til Skjervøyan blir alltid fin. Fire ørner på ett og samme sted traff vi blant annet på. En gammel og tre unge - kan ørna faktisk få frem tre unger på en og samme sesong?

spacer.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Padletur med basar var artig, men neste gang blir det nok "åresalg", det passer vel bedre for padlere, he he. Herlige kveldsfarger på hjemturen, alle årstidene har sin sjarm. Høstfarger på himmelen kan ikke klages på. Bilder iSkjult lenke - logg inn for å se denspacer.png.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del 2 av turen til Tannøy, Trinnøy og Tranøy er kommet Skjult lenke - logg inn for å se den. (Hvis man ikke har lest del 1 så finner man Skjult lenke - logg inn for å se den.) En flott tur med både hammockovernatting, kunst og hvalspotting. Stort bedre kan det ikke bli. Det eneste måtte være hvis multebærene hadde rukket å bli modne først. 

P7130113.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige ukes onsdagspadling ble faktisk en "damenes aften", det var jo koselig. Vi fikk også øvd på mye, og det var faktisk en flott tur selv om den var kort og med mest fokus på innholdet enn omgivelsene. Bildene viser flotte kontraster med bygeværet som gikk rundt oss. Mer i Skjult lenke - logg inn for å se den

P9040484.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist onsdag ble det tur i et område jeg ikke har padlet i på årevis. Det viste seg å være finere enn jeg husket, så det blir kanskje kortere tid til neste reprise. Fire stykker fikk jeg attpåtil med meg, så det ble en trivelig gjeng på tur. Været stilte også med godsiden til, så vi fikk oss en flott sommerdag på havet midt i september. Eneste skjær i sjøen, foruten alle vi padlet imellom, var ryggen min som ikke synes vridninger er noe særlig etter at jeg ramlet på dusjkabinettet. Men det er helt klart bedre å være på tur med vondt i ryggen, enn å sitte hjemme med vondt i ryggen. Det ble heller ikke verre av å være på tur. Flere bilder Skjult lenke - logg inn for å se den

spacer.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tur fra i sommer er nå kommet i bloggen. Dro på et lite 10 på skjæret-raid og samlet tre poster, samtidig som jeg blant annet fikk testet det nye Gopro kameraet. Det ble en flott tur, selv om det var akkurat for tidlig til modne multer. De dro jeg senere og spiste. Mer i Skjult lenke - logg inn for å se dennå.

spacer.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider