Oddbjørn Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Edit. Jeg lurer også på en ting til. Du skriver litt lengre oppe om hva du skal ha på deg om natten. Skulle gjerne vært en flue på teltduken for å se deg komme ned i soveposen, for ikke å snakke om strevet med å trekke opp glidelåsen Har sovet med både dunjakke og dunbukse på for å holde varmen. De fleste har vel ikke så trang sovepose at man ikke kan sove med ihvertfall en fleecejakke på seg? 1 Siter
René Stene Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Kom ned til Haukeli på mandag etter en flott tur fra Mogen med snø, regn og sol. 0 til -2 på natten. Husk at broene er tatt inn God tur! 1 Siter
+Miamaria Skrevet 30. september 2015 Skrevet 30. september 2015 Artig tråd, gleder meg til turrapporten. God tur. Siter
Geb Skrevet 12. oktober 2015 Skrevet 12. oktober 2015 Hei. Er det noen som har vært i området vest for Hardangerjøkulen de siste dagene? Vurderer å gå Hallingskeid-Rembedalsseter-Finse til helgen. Er det kommet mye nysnø i området? Siter
Turguri Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 Åh! Her var jeg kjempespent på turrapporten og så klarer jeg ikke å finne den engang. Ble det bra? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.