Gå til innhold
  • Bli medlem

padlebøker om hovedsakelig østlandet?


Anbefalte innlegg

Annonse
  • 4 uker senere...

Padleperler av Øystein Køhn er vel en av klassikerne. Vet ikke helt hvor aktuell og oppdatert den er på alle områder lenger, men sikkert fremdeles verdt pengene.

Den er vel like aktuell fortsatt. Vassdragene forandrer seg ikke så fort.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig spennende å sitte med kart på nettet og se etter steder å padle. Jeg bruker karttjenester hvor jeg kan veksle mellom kart og bilde, f.eks.på  Finn.no. Da får en best inntrykk av terrenget. På den måten kommer man ofte til steder der det er få andre. Hvis man googler "kanopadling Østlandet" eller lignende, så ender man opp med hundre tips om Fjorda. Et flott område, men det fins knapt et sted i Norge med større tetthet av kanoer.. 

 

Mitt råd er derfor å sette deg med kartet fremfor å lese de samme bøkene som alle andre. -Men når det er sagt, boka til Køhn er flott, og kan gi masse inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.