Gå til innhold
  • Bli medlem

Norges vakreste vei


TL

Anbefalte innlegg

Annonse

Er ikkje så lange stubben det er snakk om, men veldig fint område og kulturminne like fullt. Dreg ein fyrst med seg sykkel til dei kantar av landet så er det ikkje så langt til nabokommunen Årdal og ein verkeleg spektakulær sykkeltur:

Hvor ved Tyin begynner gamleveien til Årdal?

Skal tilbringe en del tid i området til sommeren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er litt uklart for meg hvor langt denne kongeveien er. Websiden Visit Norway http://www.visitnorway.com/no/Product/?pid=111046 sier 4-5 timer vandring en vei, men nevner senere at den er på 10 mil. Så fort går jeg ikke på 4-5 timer.

 

Edit: Jeg har funnet svaret selv. I begynnelsen av denne filmen står det at den er på 10 km. Skriveleif på websiden.

 

 

Er det greit med teltmuligheter langs denne veien, om man skulle går turen over flere dager?

Edit: Da er det kanskje ikke så nødvendig med testplasser heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.