Gå til innhold
  • Bli medlem

På 17-Mai 'flukt' i Nordmarka, ett enmanns-tog


TarjeiSkrede

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei Tarjei.

Så synd den lengre versjonen din ble borte da :-( Men det var da absolutt hyggelig lesing i den korte versjonen.

Fin stemning med en lanterne på kvelden.

 

Ja, men lurer på om det skyldes at jeg mistet sesjonen min underveis og at jeg således ikke var logget inn når jeg postet innlegget. 

Måtte ta en pause fra skrivingen da magen begynte å klage ;).

 

 

Ser ikke ut som du gikk glipp av så mye på 17. Mai, nei.. Fint å vandre sånn rundt i vårværet.

 
Følte så absolutt ikke at jeg gikk glipp av noe, tror heller jeg hadde følt at jeg hadde gått glipp av noe hadde jeg holdt meg hjemme. :)
 
Tarjei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin rapport fra noe som høres ut som en koselig tur. Jeg håper mye av den snøen har smeltet nå, det er jo neeesten en uke siden... for i dag starter jeg en loffetur gjennom Marka og skal ikke gå på ski (selv om jeg er en skielsker av rang :-) Har fri neste uke og begynner i nord, så jeg vil fort merke hvor mye som er tæret bort av siste dagers varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.