Gå til innhold
  • Bli medlem

Plagsom sjekking i fjellet


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Her nord har vi ikke slike plager som dere har der sør. Lurer nå på om jeg går glipp av mye morro ved å holde meg i den nordlige delen av landet...

Sjekk artikkel http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1105165.ece

Spesiel liker jeg ordvalget. Menn som blir vurdert som "plagsomme innsekt" og brutale damer i 40-50 års alderen...

Om et slikt plagsomt innsekt finner en brutal dame skulle det vel være perfekt!

:lol:

Kjell Iver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes kommentarene under linken kan ha noe for seg.

Menn får liksom alltid skylda, mens kvinner framstilles som uskyldige og blyge...

Et bra eksempel jo dette:

Hvis en kvinne ser en naken mann i et butikkvindu, da er mannen en blotter!

Hvis en mann ser en naken kvinne i et butiikkvindu, da er mannen en kikker!

Stakkars oss, vi får jo skylda åkke som... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Disse dame-flokkene kan være et problem for biltrafikken også. De verste har brune klær og bjeller rundt halsen. Men DET er det ingen aviser som skriver om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Neida, men de lager så mye lyd. Dessuten har de ganske lav toleranse for alkohol, og bedre har det ikke blitt etter at Grete Waitz-løpet ble nedlagt.

Ute i naturen går det stort sett greit for da kan man jo gå i ring rundt dem, men inne i en trang hytte blir det lett litt klamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kommer inn i en større hytte med endel folk, er det som regel ganske ofte en del folk, menn og kvinner, som snakker så høyt at alle skal være sikre på at det er de som "eier" hytta (jeg-var-her-først-opplegg), er det første jeg tenker på hvordan jeg skal komme meg lengst vekk som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så har jo DNT fronta fjellet som sjekkestad iallefall sidan i fjor vår. Noko er det vel i det, men DNT brukar jo dette bevisst for å få folk ut i fjellet, då spesielt Jotunheimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kvinne ser en naken mann i et butikkvindu, da er mannen en blotter!

Hvis en mann ser en naken kvinne i et butiikkvindu, da er mannen en kikker!

Meget godt poeng.

Er vel Tom som har vore på ferde...?

Ånei, veslegutt. Når Tom kommer blir damene glade :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hehe Tom, deg hyttene bør ringe til då når dei blir inntatt av balstyrige kvinner på 40-50...? :lol: Gratis opphald mot litt støttekontaktteneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han siktet til nakne utstillingsdukker i butikkvinduer...

Er man da mann og tenner på slikt er man et plagsomt innsekt. Er man kvinne så er man "brutal dame"

:)

Tenner man på en utstillingsdokke er man potte sprø, spør du meg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.