Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ankommer til Gardermoen 14.35 mandag d. 19 august og tager dernæst buss til Oslo bussterminal, hvorfra jeg skal videre mot Beitostølen kl. 17.

Før avgang med buss skulle jeg meget gjerne kjøpe en 100 grams gasboks med gevind.

Dvs. jeg har ca. 1 time fra 16-17 hvor jeg skal kjøpe denne.

Hvilken utstyrsbutik ligger tættest på bussterminalen??

Annonse
Posted

Du kan gå til G-sport som ligger i Storgata, 10 min gange fra bussterminalen. De har nok gassbokser i alle størrelsene. His ikke så er det sportsbutikk på Byporten ved på Jernbanetorget, ennå nærmere. De har nok gassbokser også.

• Like 1
Posted

Det er G-sport inne på Byporten. Så ligger større G- Sport og en stor Sport 1 butikk ved siden av hverandre i Stenersgata. Du bruker omtrent like lang tid å gå til alle

Link: https://maps.google.com/maps?q=stenersgata+2&hl=en&sll=59.912611,10.751667&sspn=0.001791,0.006137&t=h&hnear=Stenersgata+2,+Sentrum,+0184+Oslo,+Norway&z=16  Du ser begge om du står på Stenersgata.

Generellt: Oslo S - Byporten - Bussterminalen = Pick pocket area de luxe. Beware.

• Like 1
Posted

Link: https://maps.google.com/maps?q=stenersgata+2&hl=en&sll=59.912611,10.751667&sspn=0.001791,0.006137&t=h&hnear=Stenersgata+2,+Sentrum,+0184+Oslo,+Norway&z=16  Du ser begge om du står på Stenersgata.

Generellt: Oslo S - Byporten - Bussterminalen = Pick pocket area de luxe. Beware.

Takk for fort svar fra Stian med sekken, Skaaningen, Lysaar og borgern

Veldig fint, at der ikke er for langt at gå, skal jo også nå at kjøpe kaffe til bussturen :-)

Jeg er altid veldig opmerksom på lommetyve, det er en del af mit jobb........

• Like 1
Posted

Hvis du tar flytoget sparer du masse tid og da er du like ved byporten der G-sport ligger. De pleier vanligvis å ha greit utvalg der. Sport1 og XXL ved jernbanetorget er tidvis utsolgt for gassbokser, mens G-sport pleier å ha.

• Like 1
Posted

Skal du ha kaffe er det Stockfleths i 1 etg på Oslo City.

Prøvd de fleste kaffebarena i området. Avstemningen på arbeidsplassen gav akkurat denne Stockflethen #1 av alle i området.

Posted

Enda flere gode tips, både hvad angår tog og kaffe.

Det lyder som om det passer perfekt med ankomst med toget til Byporten.

Det er vigtigt med kaffe, så det skal der også være tid til :-P