Gå til innhold
  • Bli medlem

Den store dehydrert mattråden


Tor Magnus

Anbefalte innlegg

 

Ser litt på produktbildene til fuizion, og det ser jo ut som de har tørka en hel kylling og hatt oppi posen.. 

 

For dere som har prøvd fuizion pakkene, det ser jo virkelig appetittlig ut, men er det virkelig det når man har slengt i litt vann og latt det stå i 10 min ?

 

 

Madamen skal en tur til England om få strakser, så hadde kanskje vært verdt å prøvd noen pakker. :)

 

Jeg har spist en del Fuizion men har ikke kikket så nøye oppi posen. Det er smaken og konsistensen som er viktig for min del og den er veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser litt på produktbildene til fuizion, og det ser jo ut som de har tørka en hel kylling og hatt oppi posen.. 

For dere som har prøvd fuizion pakkene, det ser jo virkelig appetittlig ut, men er det virkelig det når man har slengt i litt vann og latt det stå i 10 min ?

Madamen skal en tur til England om få strakser, så hadde kanskje vært verdt å prøvd noen pakker. :)

Jeg er definitivt fan av Fuizion. Ikke alle rettene er like heldige, og generelt synes jeg de trenger lengre rehydreringstid og ekstra massasje, men smaken er virkelig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn en ordre hos Fuizion i kveld og eneste betalingsmetode er google wallet som jeg valgte. Alt gikk greit men rett etter ordren gikk igjennom fikk jeg en e-mail fra google om at ordren var kansellert. Noen andre som har lagt inn ordre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparket avgårde en e-post just nu. Vi får se, men de har brukt Facebook-siden sin aktivt og nå er den helt død... håper det beste.

 

Rettene trenger gjerne litt mer bløtetid enn hva som står på pakka; kan ha med de digre bitene å gjøre :)

Flinkere med krydder enn Drytech og noen av rettene ser velidg gode ut nede i posen - ikke utenkelig at de kan serveres på fat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liggende 14 pakker med 8 forskjellige retter liggende i handlekurven. 

Venter bare på adressen i England de skal sendes til :)

 

Til dere som bestiller hit til Norge, betaler dere moms når det blir innført? 

Tidligere hadde de gratis frakt i Europa og jeg bestilte da maks tre middager i slengen slik at totalen ble under kr. 200. Og da slipper en tollgebyr og moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var raskt og gledelig!

 

 

 

 

Yep the rumours are true we are back up and running

All the best and kind regards

Tony


Kind regards

Tony Simmonds
Managing Director

Tel: 02392 737080
Mob: 07711 503698

Email: [email protected]
Web: www.fuizionfreezedriedfood.com
 
 

This email is intended only for the addressee named above. This email and
any attached files may contain confidential, copyright protected or
privileged information, if you are not the named addressee, or the person
responsible for delivering the message to the named addressee, please
telephone us immediately. Any dissemination of this communication is
strictly prohibited, unless otherwise expressly agreed in writing. Nothing
stated in this communication shall be legally binding.

Fuizion Freeze Dried Food Ltd, Registered in England No. 6796594 at 116 St
James's Road, Southsea, Portsmouth, Hampshire PO5 4JA.


-----Original Message-----
From:
Sent: 28 October 2013 23:31
To: [email protected]
Subject: Rumors of a resurrection of Fuizion?

Recently there is talk about Fuizion being back in business. True or
false? Would love to hear you are back.


Best regards,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan man bestille frysetørret mat fra utlandet? Etter kontakt med tollvesenet fikk jeg beskjed om at det ikke er lov hvis det inneholder kjøtt... 

 

 

Det skal være helt greit. Det er vel så vidt jeg vet ubehandlet kjøtt man ikke kan importere.

 

Sitter her med brev fra Posten, Tollen har stoppet pakken min fra Packit. Årsak: Tuscan Beef Stew - Animalsk produkt (kjøtt) ikke tillatt. Forbudt å innføre.

Virker ikke som de har reagert på de andre måltidene i pakken. Skal sjekke om det går an å ta ut Tuscan pakkene og sende meg resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda. Sjekket litt nærmere. Dette er en tollmur fra EU/EØS. Begrunnelsen er dyrehelse/sykdomsfare, hvilket nok er et poeng, men hvordan dette skal henge sammen med landegrenser er meg noe fjernt.

 

http://www.mattilsynet.no/mat_og_vann/import_av_mat/privat_import_av_mat/

 

Neste gang får du bestille Texas State Chili - det gikk helt uten problemer for meg.

 

Sier vel også noe om nivået på Tollen: de skjønner "beef", men ikke "chilli". Og de leser ikke hva produktet inneholder. Både TBS og TSC har vel omtrent like mye kjøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Etter mye om og men, og Tollens retur av pakken fra Packit, så fikk jeg lagt inn en ny ordre med noen andre sorter. Hentet en kasse på Posten i dag med mye godsaker som jeg skal prøve.

Topp service fra Packit hele veien. Jeg anbefaler de fullstendig mtp service, men vær oppmerksom på tollbestemmelsene angående kjøtt fra USA.

 

Nå gjenstår bare spisetesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.