Gå til innhold
  • Bli medlem

DNT-drinken!


Ranglefant

Anbefalte innlegg

DNT-drinken

Oppskrift:

1 pk Appelsinsaft fra DNT sitt rikholdige lager

1 liter nøye oppmålt vann

1 stykk lommelerke etter eget ønske (fortrinnsvis ren brennevin)

Smaker som den lekreste sydhavsdrink.

Noen som har et fint navn til denne drinken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å ha i en del tequila og kalle den for Harepest? ;)

Spørs bare om kona kjøper den helt når jeg er skjelven, rød i øya, hes i målet, med trang til nærhet av en porselens skål og hevder at det er pga harepest. :oops:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs bare om kona kjøper den helt når jeg er skjelven, rød i øya, hes i målet, med trang til nærhet av en porselens skål og hevder at det er pga harepest. :oops:

Det spørs vel hvor opplyst din kone er ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig lang long drink dette ;)

Utfra det jeg vil tro blir fargen på drinken- og hvor den drikkes; "Fjellgull"? Skulle man forsnakke seg kan man jo rette opp skaden og si det var multer man mente... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går den raskt "rett i fletta"? I så fall vil jeg foreslå å kalle den "Solnedgang". ;)

Nå begynner det å ligne noe :)

Drikken får vel ikke stort høyere alkoholnivå enn 5-6 prosent, men den gikk farlig for ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.