Gå til innhold
  • Bli medlem

Opptil 100L tur/pakksekk


Henrik

Anbefalte innlegg

To innstillinger som begge er 185? Må si jeg skjønte lite av den. På ryggskinna er det mulighet til å justere skulderreimene ut fra lengden til ryggen din. Det mest logiske - og etter hva jeg har skjønt - er det mulig å justere denne, hvor valgene er fra 170-190. Dette er vel sånn ca greier, men slik jeg ser det er disse tallene basert på kroppslengden din.

På min(som er ca 1 måned gammel) er det hvertfall et knepp som er 190, 2 som er 185, 2 som er 180 og ett som er 175.(tror det var slik, har ikke sekken her.). Jeg er 186 og testet begge knepp som det står 185 på. Den øverste passet best for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På min(som er ca 1 måned gammel) er det hvertfall et knepp som er 190, 2 som er 185, 2 som er 180 og ett som er 175.(tror det var slik, har ikke sekken her.). Jeg er 186 og testet begge knepp som det står 185 på. Den øverste passet best for meg.

Slik er det på min noen år gamle Synkron 100 også. Jeg er 187 cm høy og jeg fant ut at nederste kneppet på 185 passer meg best. En skal nok ikke se seg blind på kroppslengde, rygglengde vil også spille inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer jo det.

1x 190

2x185

2x180

2x175

2x170

Bare jeg som ikke har sett godt nok etter :) Men ja, dere har helt rett, for min del spiller disse målene lite, så lenge jeg enkelt kan justere sekken slik at den passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.