REs Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Kom over denne utstyrstesten og syntes den kunne være betegnende for mine egne opplevelser med utstyr fra samme butikk. http://www.klikk.no/helse/dinkropp/friluft/article354131.ece Siter
borgern Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Handler en del på Biltema selv men man må tenke litt fornuft på hva man skal handle. Eks er kritiske ting som snelle og stang greit å kjøpe andre steder. Men søkker og spinnere til en brøkdel av prisen er greit som supplment til annet f.eks. Men handlet en del stenger på nå nedlagte Prima Villmark. Sammenlignet med brodern sine Shimano stenger fungerte de veldig bra til en klart billigere pris. Så det må ikke være dyrt men det er vel kun drit du får omtrent gratis. Litt ellers om Biltema. Av ting som funker er f.eks : Bilpolish, kommet bra i test og mye billigere enn merker. Noen rykter sier og at en del av produktenen produseres hos Turtle. Toppmontern Expedtition primus, fungerer helt supert. Ting som ikke fungerer så bra: Piggdekk til sykkel er crap. Tunge og så er ikke piggene av carbidstål(eller hva det heter) så de slites ned veldig fort. Nokiandekkene mine har pigger etter 3 sesonger til og fra jobb. Mye av verktøyet hvis man skal bruke det mye. Siter
knutis Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Spesielt med snella lønner det seg å unngå de billigste modellene! Som svar på spørsmålet i overskrifta: På denne årstida med mange tilbud bør det ikke være noe problem å kjøpe komplett sett i ok kvalitet for en fjelltur til under en 1000-lapp. Stang: 2-300 Snelle: 300 Snøre: 50 Noen sluker, kroker etc: 250 Siter
Aspiranten Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg kjøper alt mitt kvalitetsutstyr på høst og vintersalg, men når det gjelder sluker så har jeg en del billige fra europris, biltema etc. Irriterende å måtte kaste bort 60kr hver gang man setter seg i bunnen. Og fisken vet ikke prisen på sluken uansett Siter
knutis Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Sluker fyllte jeg opp med så det holdt da komplettfritid hadde halv pris på alt fiskerelatert 17mai! Lurer på om de gjentar suksessen eller om de fikk nok av all jobbinga sist? Siter
Aspiranten Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Ikke dumt Knutis! Sluker tror jeg må værre området hvor jeg er slappest på å utnytte tilbud etc. En sluk her og en sluk der, det har blitt mange tusenlapper til slutt... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.