Gå til innhold
  • Bli medlem

Ryggsekk som knirker - Gregory Whitney


BJV

Anbefalte innlegg

Har for ikke alt for lenge gått til innkjøp av en Gregory Whitney-ryggsekk. Det er jo en bra sekk, men den knirker noe alvorlig!! Knirkingen kommer fra bæresystemet der diverse komponenter gnager mot hverandre. Vil dette bli bedre med tiden mon tro, og finnes det noen kjerringråd for å bøte på problemet? Mener jeg har sett det er flere på forumet som har samme sekk, hadde vært interessant å se om det er et gjennongående problem på disse modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mulig din sekk knirker mer enn mine...men alle mine anatomiske sekker knirker til en viss grad, men ikke så mye at det skulle gå utover turgleden eller humøret

jeg har da osprey aether 70 og lundhags 90 liter...begge har vel en slags skinne/bøyle i seg som jeg antar knirker litt med nok vekt i sekken

hatt recon pack, men den lagde ikke et eneste pip selv om jeg hadde over 30 kg i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil presisere at dette dreier seg om knirking langt over snittet, jeg har hatt mange sekker før som aldri har vært i nærheten av dette støynivået.

Stearintipset var interessant, skal testes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kjøpte en slik i høst men har ikke hatt gleden av bruke sekken på tur enda. Jeg kan fylle sekken og ta meg en rundt i nabolaget for å sjekke. Trenger da flere detaljer. Hva har du i sekken når den knirker. Pakker du tyngden i bunnen eller toppen. Knirker den med en gang eller etter noe tid. Kan det være noe som ikke er festet? hva med reguleringent til vinkelen på hoftebeltet?? kan det være noe plastikk som har brudd og dermed ikke stabiliserer som det skal? Har du snakket med leverandøren?

mvh

tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.