Gå til innhold
  • Bli medlem

Skulle hente kaffevann - angrepet av Jerv 2 ganger


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse

Kan umulig tenke meg at han er blitt angrepet av noe større enn en mink!

Har ikke hørt om noen som ikke forsker på jerv som har sett mye Jerv, de fleste får aldri se annet enn sporene.

Jeg var så heldig å få se Jerven i Dyreparken bli matet, hadde han blitt angrepet av jerv hadde det vært takk og farvel til foten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå påstås det at denne mannen har sett jerv mange ganger. Da skal det noe til å forveksle jerv og mink. Selv om det var helt mørkt. Hvis en forveksling har funnet sted så tror jeg mer på Oter pga av størrelsen. Men utrolige dyrehistorier kan jo være sanne også da. Men det er sant at hvis en jerv virkelig hadde tatt i bruk kjøttsaksa, så hadde ikke foten sluppet så lett unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå påstås det at denne mannen har sett jerv mange ganger. Da skal det noe til å forveksle jerv og mink. Selv om det var helt mørkt. Hvis en forveksling har funnet sted så tror jeg mer på Oter pga av størrelsen. Men utrolige dyrehistorier kan jo være sanne også da. Men det er sant at hvis en jerv virkelig hadde tatt i bruk kjøttsaksa, så hadde ikke foten sluppet så lett unna.

Hvor mange mennesker i Norge har du hørt om som har "sett Jerv mange ganger"?

Det er IKKE mange!

Jeg tror ikke et øyeblikk på at denne mannen vet hva han snakker om!

"Plutselig var det noe som rant i foten min, og klorte og bet" Det er lite sannsynlig at dette er et advarselsbitt, tror jeg.

Jeg tror heller at han ikke er så erfaren som han vil ha det til og at han ikke vet forskjell mellom en sint smågnager og et av de fire store rovdyrene!

Jerven er så vidt jeg vet det rovdyret som tar flest reinsdyr. Hvis en Jerv renner i "foten" din så er det låret og ikke leggen som får gjennomgå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.